wtorek, 24 grudnia 2019

Pyszny chleb z automatu

Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni. Zakupiłam automat do robienia chlebu jednakże nie mam przepisów. Pyszna chałka,na drożdżach, bez pracy. Wymieszana, wyrośnięta i upieczona w Automacie do chleba.


Pyszny z wędlinami i pastami ziołowymi.

Przepis zaczerpnę Zobacz więcej. JolaObserwuj bloga Obserwujesz bloga Damsko-męskie spojrzenie na kuchnię i dom. Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza. Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby.


Po kilku godzinach, wystarczy nastawić sam program wypiekania i po godzinie mamy już pyszny chleb na zakwasie z automatu. Przyznam, że w tej sprawie jestem tradycjonalistką. Tosia, my tu o wypiekach z automatu a ty wylatujesz o chlebie spod ręki!


Bronka z piekarni albo z angielki babci Jadwigi!

Z piekarnika też wychodzą zakalce i niesmaczne chleby. Po prostu trzeba umieć upiec chleb, a z automatu jest to po prostu łatwiejsze. Fajne są przepisy na tej stronie i gratuluję wytrwałości w redagowanie tego bloga, ale jeśli zamieszcza Pani przepisy na chleby z automatu to proszę ludzi zachęcać do pieczenia a nie odwrotnie. Jest pyszny, zdrowy i długo utrzymuje świeżość.


Ja dodatkowo dodaję jeszcze pestki. Kolejna propozycja na szybki chleb z automatu do pieczenia. Wychodzi lekko wilgotny, jest świeży nawet po dniach. Piekłam go w maszynie do chleba, na suszonych drożdżach (wyrósł na cm) i odmierzałam tym samym kubkiem.


Chleb żytni razowy z automatu. Moje Małe Czarowanie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Moje Małe Czarowanie. Niestety wypieki z automatu mają taki urok, że bywają z nimi problemy, zostaje dziura, czasem lekko opadają, dlatego zdecydowanie bardziej preferuję piec tradycyjnie w piekarniku. Za każdym razem udany. Proporcje na bochenek o wadze ok.


To fajna sprawa ,kiedy człowiek np. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb z automatu. Jasny, bardzo miękki, mleczno-maślany, trochę przypominający bułkę lub chałkę.

Zrobiłam z niego m. Często prosicie o przepisy na chleby z maszyny, obiecuję, że na pewno się pojawią, tak samo, jak i porady dotyczące wyboru automatu do chleba (właśnie testujemy kilka) i cała masa innych porad z tym związana. A na dobry początek przepis podstawowy na prosty, zwykły chleb z maszyny. PS Mój ebook z przepisami już jest!


Każdy ma swój ulubiony przepis na coś. Ja mam swój ulubiony przepis na prosty chleb z ziarnami. Smakuje wszystkim, długo zachowuje świeżość i jest naprawdę pyszny.


Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty