czwartek, 5 grudnia 2019

Mastercook pte 1036 instrukcja obsługi

Poniżej możesz bezpłatnie obejrzeć i pobrać instrukcję obsługi w formacie PDF. Znajdziesz tam również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, ocenę oraz opinie użytkowników, które pomogą Ci w optymalnym wykorzystaniu zakupionego produktu. Plik spakowany w archiwum. Producet : MASTERCOOK-instrukcja obsługi pralki - PL - dla pralki typ.


Zauważyłem, że po praniu na dnie zbiornika zostaje trochę wody (ok. szklanka), co widać dopiero po otwarciu zaślepki na dnie bębna, w celu dostania się do filtru. Po grawitacyjnym spuszczeniu tej wody wężem i tak trochę wody. Bedę wdzięczna Pozdrawiam.


Codziennie dodajemy najnowsze instrukcje, abyś zawsze znalazł produkt, którego szukasz. To bardzo proste: po prostu wpisz nazwę marki i rodzaj produktu w pasku wyszukiwania, a od razu będziesz mógł przejrzeć instrukcję online za darmo. Ostatnio wprowadziłem się do mieszkania w którym jest pralka mastercook pte-8ale niestety nie mam żadnej instrukcji obsługi i właściciel też nie ma i nie wie jak się nią obsługiwać. Problem jest tego typu że jakotako udało mi się ją uruchomić ale franca nie pierze tak jak powinna: po. W czasie rozmowy należy podać pełny opis urządzenia (model, typ i numer seryjny).


Informacje te znajdują się na tabliczce znamionowej umocowanej z tyłu urządzenia. Nasi fachowcy rozwieją każde wątpliwości. Najlepsza oferta - sprawdź to! Nie masz jeszcze konta?


Szukanie Zaawansowane. Gwarancja najniższej ceny lub zwrot różnicy Darmowy. Proszę o pomoc w sposobie wyjęcia filtra w pralce- pralka mastercook electronic pte-1wsad od góry-jest już nastolatką i nie mogę nigdzie znalezć instrukcji;a bez tego nie jestem w stanie wyjąć tego ustrojstwa by wyczyścić. Błagam,pomocy,bo nie stać mnie na nową. Mianowicie pralka strasznie długo pierze godziny.


Wykonuje wszystkie programy z. Mastercook ZBI-073IT Zmywarka. Kupiona w momencie gdy poprzednia, znacznie droższa pralka zepsuła się po latach używania. Ta jest prostsza w obsłudze, cichsza i bardziej energomiczna. Zapisz się do newslettera. Przejrzyj i pobierz plik PDF, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i przeczytaj opinie użytkowników.


Lastmanuals oferuje tworzoną przez społeczność usługę współdzielenia, przechowywania i szukania instrukcji opisujących obsługę sprzętu i oprogramowania: podręczników, poradników, skróconych instrukcji, not technicznych. Udostępnij ten post. Sprawdź oferty w Katowicach.


Pobierzesz instrukcje w formacie PDF lub obejrzysz je w formie video,. Otrzymałam na nią dwa lata gwarancji. Po roku nagle zaczęła bardzo głośno łomotać i wylała się woda.


W zbiorniczku od pompy znalazłam odłamki plastikowych części pralki i monetę 2gr. Pralka mojej babci. BAWEŁNA 9643zimna,MIESZANE(SYNTETYKI)643zimna,WEŁNA,DELIKATNE 3PRANIE RĘCZNE w zimnej wodzie,PŁUKANIE, WIROWANIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty