poniedziałek, 25 stycznia 2016

Pieczenie chleba w automacie

Lista przepisów na pieczenie chleba w automacie z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Do przygotowania pieczywa w automacie najlepiej nadaje się mąka pszenna bądź pełnoziarnista. Przed upieczeniem możesz wybrać rodzaj wypieczenia skórki, rodzaj i wielkość chleba. Ich podstawą są drożdże, dzięki którym chleb rośnie.


Do chleba najlepsze są drożdże.

Przepisy na chleb z automatu. Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza. Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby.


W przypadku wypieku chleba w automacie z wielu obowiązków wyręcza nas maszyna i to jest zdecydowanie jej głównym atutem. Przyznam szczerze, że lubię przygotowywać chleb od podstaw, wyrabiać go, formować i patrzeć jak rośnie, dlatego z automatu korzystam tylko czasami. Jak piec w automacie? Chleb mieszany z automatu Jako że zaopatrzyłam się w automat do pieczenia chleba, upiekłam dzisiaj swój pierwszy chleb z owego ustrojstwa. Pieczenie w automacie jest dziecinnie.


Wyliczyłam sobie proporcje na bochenek o wadze około 750g.

Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kochanie przez gotowanie. Dziś upiekłam chleb z tego przepisu. Pierwszy raz wyrabiałam w automacie do chleba, bo mam go od tygodnia i szukałam prostego przepisu. Chleb chyba się udał, bo dzieci chętnie go jadły. I ja też #128578; Mam tylko pytanie: jak poznać, że chleb jest już upieczony.


Wydaje mi się, że mój jest zbyt spieczony. Wśród programów w automatach nie znajdziesz programu do chleba na zakwasie. Możesz oczywiście spróbować samemu wyrobić ciasto (a potem tylko upiec w wypiekaczu do chleba) albo zagnieść i zamieszać ciasto, a potem wyłączyć urządzenie (chleb na zakwasie musi rosnąć dłużej) i po kilku godzinach uruchomić program pieczenie. Z drugiej strony niekoniecznie mam ochotę na zagracanie kuchni automatem do pieczenia chelba – duże to, trzeba czyścić, rozkładać, składać, czekać całą noc na wyrośnięcie i upieczenie chleba… Próbowałem już robić chleb w domu, ale skończyło się to dość poważnym poparzeniem dłoni i zapał „nieco” mi przeszedł.


Moc w automatach do pieczenia chleba. Domowy wypiek chleba w automacie. Zaczyn, mąkę i sól (w proporcjach z poprzedniego przepisu) należy umieścić w automacie, ustawić program do wyrastania i wyrabiania chleba.


Później najlepiej postępować zgodnie z punktem 6. Najprostszy przepis na chleb zrobiony maszynowo - zawsze wychodzi. Proces nr ( szybki ). Wypieczenie skórki - 3. Dodane przez sonius2w: Tylko o kuchni. Mam automat do pieczenia chleba.


Czy ma ktoś wypróbowane przepisy na chleby?

Kombinuję sama,czasem wychodzi pyszny,a czasem muszę go wyrzucić. Automat do pieczenia chleba. Chleb na zakwasie w automacie do pieczenia – tak, to możliwe! Często korzystałam z wyżej przywołanego przepisu, ale średnio mnie satysfakcjonował. To jeszcze nie był idealny chleb!


Wiele naczytałam się o tym, że chleb na zakwasie w maszynie nie udaje się, jest nieosiągalny zupełnie. Ale szukałam wytrwale, wypróbowałam różne. Ważna również jest wielkość pojemników – jeśli chcecie piec duże chleby lepiej kupić automat z jedną komorą, za to większą. Kolejną ważną rzeczą są funkcje automatu i waga chleba.


Ja wczoraj kupiłam automat do pieczenia chleba Silver Crest w Lidlu , do którego nie ma instrukcji w języku polskim i zupełnie nie wiem jak go obsługiwa. Natomiast dlaczego tych kilka chlebów na początku wychodzi nie mam pojęcia! Myślę, że to wina maszyny, czytałam o podobnych problemach z Clatronikiem, a moja maszyna też była tania :)W każdym razie wypróbój przepisy z netu a nie z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty