poniedziałek, 13 czerwca 2016

Forum o pralkach

Nie ma czegoś takiego, jak najmniej awaryjne pralki. Każdy producent zapewnia oczywiście, że to jego urządzenia są najmniej awaryjne, ale nie warto temu wierzyć. Jakiś czas temu pralka zepsuła mi się po latach, musiałam niestety kupić nową, która zepsuła się już po 2! Mam wrażenie, że coraz gorsze te sprzęty produkują. Największe w Polsce forum o budowaniu i zyciu.


To kopalnia wiadomości o budowie, instalacjach, remontach, urządzaniu i aranżacji wnę trz. To miejsce służące wymianie doświadczeń, opinii i poglądów. To także kwitnące życie społeczności. Wybaczcie sporą ilość tekstu. Przeglądałem masę pralek, czytałem opinie o pralkach ale głównie na forach takie jak to, gdyż opinie pod ofertami sklepów to często marketingowy bełkot i opinie ludzi gdzie grają pierwsze emocje i opinie.


A ja jestem bardzo zadowolona z samsunga, może tylko za głośno chodzi, ale pozostałe funkcje górują. Przedtem miałam Ardo - cichutka, ale przy dziecku poszły łożyska i trzeba było. Od trzech lat posiadam pralkę firmy Beko.


Byłam z niej bardzo zadowolona do wczoraj. Właśnie pralka zakończyla pranie otworzyłam ją i okazało się, że ma pełno wody w kołnierzu gumowym. Moze ktos jest uzytkownikiem tego modelu Simensa i napisze co o nim sadzi (parametry sa dla mnie wystarczajace, chodzi mi o jej jakosc: glosnosc pracy silnika, czy sie psuje, czy drogi jest serwis itp.)? Jakie opinie maja pralki Simensa? Dla singla lub pary, posiadającej niewielką łazienkę z powodzeniem wystarczy dobra pralka o pojemności kg (polecamy to jako standardowa minimalna pojemność pralki).


W sprzedaży znajdują się nawet takie mieszczące kg. Zepsuła mi się pralka, nie ma sensu naprawiać, potrzebuje porady na temat jakiejś dobrej pralki na max oszczędną, ale i dobrze piorącą :P Kwota, ja wiem ? Oj zapomniałam o pralkach LG. One też są bardzo dobre.


I ciekawie się prezentują. Hmmm jak ja mogłam zapomnieć o tej firmie. No i ten długi okres gwarancji ciekawa sprawa. Jak będę kupować pralkę to pewnie rozważę też zakup pralki LG. Pralka - forum Nie polecam ! Marek Mirosław Pakoński: Odradzam Whirlpool - udaje dobre i jest.


Elektroluxie i Amice czasami pralki przedłużały pranie nawet o - minut bo układały same pranie w bębnie poprzez kręcenie raz w lewo raz w prawo. Producenci zamieszczają informacje o klasie efektywności prania na etykiecie, ale nie jest ta informacja zbyt przydatna. Trudno znaleźć pralkę o klasie prania niżej niż A, a tak naprawdę różnice między nimi potrafią być znaczne.


Producenci podają zawsze pojemność maksymalną, dostępną w programie dla bawełny. Jeśli masz małą łazienkę, wybierz do niej pralko-suszarkę slim o głębokości poniżej cm. Pamiętaj, że bęben o pojemności np.


Wyposażona została w wiele programów i kilka przydatnych funkcji, co pozwala na ustawienie jej do swoich potrzeb. Możesz wybrać między innymi programy do prania bawełny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty