poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Zakres obowiązków portiera dozorcy

Dozorca - poradnik portalu Praca. CHARAKTERYSTYKA ZAWODU Stanowisko dozorcy można określić także sformułowaniem „stróża obiektu”, bowiem do jego podstawowych obowiązków należy sprawowanie opieki nad obiektem i mieniem, znajdującym się na jego terenie. Sprawuje pieczę nad mieniem znajdującym się na podległym mu terenie, dba o porządek, dokonuje drobnych napraw.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW PORTIERA NA OBIEKCIE STADION MIEJSKI przy ul. Pomieszczenie, w którym przebywa portier, stanowi z reguły niewielką, wydzieloną z głównego holu lub korytarza przestrzeń przy wejściu do budynku. Jest to praca monotonna, prosta, o wąskim zakresie obowiązków.


Często portierzy sprawują równocześnie funkcję dozorcy. Portier - zakres obowiazków. Od dłuższego (lat) czasu pracuję na umowie bezterminowej (umowa zawarta na czas nieokreślony) na stanowisku portier przy sali sportowej. Szefostwo chce mi w ramach obowiazków (nowy zakres obowiązków) dodać obsługę kasy. ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW GOSPODARZA DOMU I. Obowiązki Gospodarza Domu Podstawowym obowiązkiem gospodarza domu jest dbałość o powierzony jego pieczy budynek, wyposażenie i urządzenia techniczne oraz przynależny teren.


Czuwanie nad bezpieczeństwem budynku i całości mienia szkolnego 2. Zakres obowiązków: 1. Dokonywanie obchodów wokół terenu szkoły i wewnątrz budynku w celu sprawdzenia ewentualnych zagrożeń 3. Zamykanie i otwieranie terenu szkoły 4. Utrzymanie czystości wokół budynku. Czasami bywa, że pracownik gospodarczy pełni także rolę portiera czy kuriera. Odpowiada wtedy za nadawanie oraz odbieranie przesyłek, a także wydawanie i odbieranie kluczy do poszczególnych pomieszczeń. W zakres jego kompetencji może także wchodzić dokonywanie różnych. Jak już wiesz, dozorca w swoim zakresie obowiązków ma przypisaną dbałość o ogólną estetykę obiektu, nadzór nad jego stanem technicznych i wykonywanie prostych prac konserwatorsko-porządkowych.


Jako, że zadania nie są specjalnie skomplikowane, nie stawia się również wygórowanych wymagań kandydatom na to stanowisko. Czy mogłabym prosić o przykładowy, lecz szczegółowy zakres obowiązków dozorcy domu. To, co mamy w umowie z administracją jest zbyt ogólne.


Trudno nam jednak ogarnąć wszystko, żeby czegoś nie pominąc i nie robić aneksu do aneksu. W przypadku budynków wyposażonych w wewnętrzny. Pytanie: Czy mogę zatrudnić w szkole pracownika, który będzie zatrudniony na stanowisku konserwatora, a w zakresie obowiązków będzie miał wpisaną także pracę dozorcy w równoważnym systemie czasu pracy? Co zawiera zakres obowiązków pracownika? Zaś określenie konkretnych zadań na danym stanowisku często znajduje się w odrębnym dokumencie, w którym zakres czynności sporządza się przez wypunktowanie obowiązków, które będą należały do pracownika.


Należy jednak podkreślić, że czynności te koniecznie powinny odpowiadać rodzajowi pracy określonemu w umowie o pracę. Jego ustalanie należy do zadań i jednocześnie. Każdy zainteresowany podjęciem pracy w zawodzie pracownika sprzątaczki zastanawia się zapewne jak szeroki zakres obowiązków dotyczy tego stanowiska pracy, pracownik sprzątaczka Chorzów. Poniżej przedstawiono przykładowy spis zadań osoby zatrudnionej jako osoba sprzątająca: 1. Umowa zlecenia: zakres zobowiązania zlecenioborcy. Określenie zobowiązania zleceniobiorcy, czyli - mówiąc potocznie - tego, co ma wykonywać w ramach zawartej umowy zlecenia, jest bardzo istotne.


Ułatwia rozliczenie go z realizacji umowy, pozwala na dokonać oceny zakresu faktycznie wykonanej pracy. Stwarza dla obu stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty