wtorek, 23 lipca 2019

Koronki irlandzkie schematy

Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Koronka irlandzka -schematy. Witam;) Mam nadzieję,że nie gniewacie się za te świąteczne posty,ale czas tak szybko leci,że ani się obejrzymy jak wszędzie zaczną królować. Filcowanie na mokro-buciki. Odkryj należącą do użytkownika teresawiak tablicę „KORONKA IRLANDZKA - motywy schematy”, którą obserwuje na Pintereście 7osób.


Nie wszyscy może wiedzą, że istnieje kilka technik dziergania. To nie tylko zwykłe szydełkowe słupki, półsłupki itp. Dzisiaj chciałabym zachęcić do odkrycia koronki irlandzkiej. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam rzeczy robione tą techniką, nie miałam pojęcia, że to też szydełkowanie.


Ta rozmaitość splotów pozwala na tle siatkowym o przeróżnych oczkach tworzyć desenie w kształcie arabesek, figur, liści, kwiatów, wizerunków ptaków i zwierząt, a nawet całych scen rodzajowych. Odkryj tablicę koronka irlandzka należącą do użytkownika melaniapiotrows. Zobacz więcej pomysłów na temat Motyw szydełkowy, Wzory szydełkowe i Irlandzki. Darmowe wzory, schematy, pomysły. Decoupage, haft krzyżykowy, scap, szydełkowanie - znajdziesz tu wiele wzorów, schematów i inspiracji.


Można je pobrać wykorzystać do swoich prac. Samych wzorów jednak proszę nie publikujcie na swoich stronach. Róża to klasyczny irlandzki wzór na szydełku - znajdziesz go w wielu rodzajach irlandzkich koronek.


W tym przykładzie projektantka Marie Segares ustawiła różę w centrum afgańskiego placu. Biała przędza daje wrażenie klasycznej koronki, ale oczywiście można zmienić schemat kolorów na inny styl. Grupy dyskusyjne w. Dzieło Swietłany Szewczenko (koronki irlandzkie) Letnia sukienka w irlandzkiej koronkowej technice Bluza w technice irlandzkiej koronki. Szydelkomania - Forum.


Praca Ljubowa Ażurowa kurtka w technice irlandzkiej koronki Sharfik Lazur (irlandzka koronka) to dzieło Eleny. Knitting dla początkujących. Zdjęcie nr - Schemat dziania leaf - git-ta. Ułożyłam kilka listków i kwiatów, wykonanych wzorem koronek irlandzkich, na płótnie. Całość zszyłam i zrobiłam serwetki, które leżą na półkach w kuchni.


Robimy koronkę irlandzką szydełkiem i igłą. Jak obiecałam, odrobiłam lekcję i przygotowałam dla was mnóstwo wzorów motywów koronki irlandzkiej które znajdziecie w MOTYWY IRLANDKI a sposób łączenia szydełkiem wstawiłam w Video tutoriale. Na zdjęciu elementy są przypinane do manekina i potem też łączone szydełkiem jak na video. Wygląda świetnie prawie każdy koronki (szydełka).


Mogą być one łączone, a kompozycja obejmuje różne elementy. Na przykład irlandzki koronki składa się z wielu motywami kwiatowymi lub streszczenie, połączonej sieci. Mała prostokątna serwetka z szydełkową koronką.


Unikatowa kwadratowa serwetka wykonana na szydełku. Schematy na serwetki - moje zbiory Autor: Renata P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty