wtorek, 10 września 2019

Jaki pas poporodowy polecacie

Jestem w tygodniu ciąży i zastanawiam się nad kupnem pasa poporodowego ale nie mam pojęcia jaki kupić. Na allegro jest duży wybór ale który tak naprawdę pomaga? I najważniejsze żeby się nie zwijał przy chodzeniu. Jaki pas poporodowy polecacie ? Dodane ponad rok temu,.


Roberto spał ja na dywanie obok wózka robiłam mini brzuszki, po godzinach znów zakładałam pas itd. Nie należy go jednak nosić zbyt długo, aby mięśnie się nie rozleniwiły. Jak działą pas poporodowy? Całkiem fajny, tylko ostatnio coś mi się czasem zwija podczas siedzenia.


Ale ogólnie chwalę sobie, kosztował około zł o ile dobrze pamiętam. Pas poporodowy po CC. Czy specjalny pas przeznaczony do noszenia po cesarskim cięciu jest pomocny w regeneracji skóry?


Rosnące w trakcie ciąży dziecko rozciągną mięśnie brzucha nawet o proc. Po porodzie w organizmie nadal obecne są hormony, takie jak estrogen, progesteron i relaksyna, które rozluźniają mięśnie brzucha i miednicy. Nie wiem czy w dobrym miejscu umieszczam ten temat, ale tu wydaje mi się najbardziej stosownie. Czy któraś z Was może posiada coś takiego i może polecic, które są dobre.


Kupiłam jakiś czas temu majtki korygujące dla kobiet które urodziły dziecko, ale to tak naprawdę pic na wodę. Czytałam opinie w necie na temat takiego sprzętu to opinie są bardzo zróżnicowane, niektórzy mówią że to syf, który nic nie daję, a niektórzy bardzo sobie zachwalają. Wydaję mi się, że trzeba też samemu ćwiczyć, wtedy będą efekty #128539;. Ja jestem w młodej ciąży, w związku z czym byłam ostatnio zmuszona podziwiać w zbliżeniach idealnie płaski (i wiekowy – lat – bleee) brzuch mojej kierowniczki, i rozważać – geny to, czy pas poporodowy , i ciążowy zresztą też, szyty na miarę u gorseciarki. Rodzina i dziecko - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot.


Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Kiedy pas poporodowy ? Słyszałam, że warto mieć pas poporodowy. Mam pytanie jestem tyg po porodzie a dokładniej po cięciu cesarskim i czy mogę zacząć nosić p. Specjalista chirurgii ogólnej. WitamPolecam pas poporodowy, naprawdę może zdziałać cuda. Znajoma po ciąży kupiła sobie taki pas, dużo za niego dała, ale nie za bardzo pomógł.


Nie ściskał brzucha jak jakby chciała i nie dawał spodziewanych efektów, więc jeste tak jakoś na nie nastawiona na bieliznę tego typu. Zobacz pytania o pas, dowiedź się o co pytamy na temat pas na styl. Zastanawiam się od kiedy można zacząć stosować pas poporodowy. A może lepiej takie majtki wyszczuplające z wysokim stanem? Hej Ja po porodzie używałam poporodowy pas wyszczuplający Pani Teresa Medica, można go kupić w aptece.


Udało mi się odzyskać brzuszek z przed ciąży. Obecnie jestem w drugiej ciąży w tyg. Ale teraz juz mam wyrobiona opinię. Miałam pas i ponczochy samonosne.


Jedna para wystarczy - poszlo mi oczko z tyłu ale dopiero podczas wesela i zauwazylam je dopiero przy rozbieraniu. Babeczki, nie mam czasu szukać informacji w necie, nie mówiąc już o bieganiu po sklepach, więc proszę napiszcie: - czy polecacie noszenie pasa poporodowego? Ciekawi mnie czy pas poporodowy naprawdę pomaga zmniejszyć uczucie dyskomfortu związanego ze swoim ciałem po porodzie.


Od porodu minęły miesiące, a ja dalej nie mogę pogodzić się z tym jak wygląda moje ciało po okresie ciąży. Brzuch jest niewiele mniejszy niż w ciązy. Skóra nadal dość mocno rozciągnięta. Hej mamuśki, jestem miesiąc po urodzeniu dziecka i jak patrzę na swoją figurę to chcę mi się płakać.


Myślałam o zainwestowaniu w majtki poporodowe, dlatego chcialam się Was zapytac o opinie, jakie modele polecacie i czy one sprawią, że poczuje się bardziej komfortowo? Ja kupuje na allegro od paru miesiecy i jak narazie niezadowolona jestem jedynie z poscieli satynowej,zamowiłam jej 3komplety i rano dzieci budza się bez kołdry ,bo im zjeżdza. Re: Czy polecacie Allegro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty