poniedziałek, 2 września 2019

Koronki irlandzkie

Nie wszyscy może wiedzą, że istnieje kilka technik dziergania. To nie tylko zwykłe szydełkowe słupki, półsłupki itp. Dzisiaj chciałabym zachęcić do odkrycia koronki irlandzkie j. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam rzeczy robione tą techniką, nie miałam pojęcia, że to też szydełkowanie.


Koronka irlandzka na Allegro.

Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Dzieło Swietłany Szewczenko ( koronki irlandzkie ) Letnia sukienka w irlandzkiej koronkowej technice Bluza w technice irlandzkiej koronki. Praca Ljubowa Ażurowa kurtka w technice irlandzkiej koronki Sharfik Lazur (irlandzka koronka) to dzieło Eleny.


Knitting dla początkujących. Crochet Christmas decorations Szydełkowe ozdoby choinkowe-schematy. Witam;) Mam nadzieję,że nie gniewacie się za te świąteczne posty,ale czas tak szybko leci,że ani się obejrzymy jak wszędzie zaczną królować.


Filcowanie na mokro-buciki.

Pod względem sposobów wyrobu koronki można podzielić na: robione igłą, robione na klockach, robione szydełkiem (irlandzkie) i koronki maszynowe. Sign in to like videos, comment, and subscribe. KORONKA IRLANDZKA - Agata S - Picasa Web Albums. Zofia G od Bożena Bobrowska do schematy koronki irlandzkie j. Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj.


Ten motyw liści to piękny wzór dla każdego, kto chce zacząć odzyskiwać irlandzkie koronki szydełkowe. Większy wzór, czyli pełna gałąź kwiatu wiśni (w tym liście pokazane na zdjęciu) to wzór do sprzedaży przez tego samego projektanta. Kiedy już ukończysz darmowy liść (uczyń kilka z nich dla dobrej praktyki), możesz czuć.


Lub wybierz model, w którym elementy koronki znajdują się na krawędzi siatki w postaci obręczy. Wielokrotnie już pisałam że niepokonane technicznie w tej koronce są Rosjanki. Ich prace są tak kunsztowne że dech mi zapiera za każdym razem jak patrzę na ich dzieła. Antyczne szydełkowe irlandzkie koronki Dzisiaj postanowiłam wam pokazać cokolwiek z moich zbiorów antycznych koronek, kiedy królowały te irlandzkie.


Tych dzieł nie da się porównać z żadnymi innymi. Dbałość o szczegóły, detale i wielkość tych nieprawdopodobnie pracochłonnych rzeczy zadziwia mnie tak bardzo, że dech mi zapiera. Na fali posta o koronce irlandzkiej, zaczęłam szukać nieco więcej informacji na ten temat.


Tym razem postanowiłam jednak najpierw zacząć od teorii, żeby potem w czasie dziergania znowu nie myśleć, co z czym i dlaczego.

Hej dziewczyny Witam szczególnie Monikę, której obiecałam pokazać jak robić siatkę do łączenia motywów irlandzkich. Najczęściej są to warzywa, to znaczy liście, kwiaty i tym podobne, choć istnieją również kształty geometryczne. Irlandzkie koronki to metoda dziania, w której produkt składa się z indywidualnych motywów. Na początku te same motywy pasują, a potem spotykają się. Przepisy - koronka irlandzka (19) Dania główne Irlandzka potrawka.


Dostępne są koronki wyszywane cekinami oraz koronki z efektem połysku. Nasze koronki ślubne wyróżniają się na tle innych wyjątkowym pięknem, oryginalną fakturą oraz precyzyjnym wykonaniem. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas tkaniny ślubne spełnią wymagania, nawet najbardziej wymagających Klientek, a dostępne u nas koronki ślubne będą najpiękniejszym uzupełnieniem ślubnej kreacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty