wtorek, 5 lipca 2016

Zakres obowiązków portiera

Pomieszczenie, w którym przebywa portier, stanowi z reguły niewielką, wydzieloną z głównego holu lub korytarza przestrzeń przy wejściu do budynku. Jest to praca monotonna, prosta, o wąskim zakresie obowiązków. Często portierzy sprawują równocześnie funkcję dozorcy.


W zakresie obowiązków portiera może też leżeć przygotowywanie sal konferencyjnych do różnych wydarzeń, prace porządkowe i drobne naprawy. Pracodawcy cenią osoby, które znają język angielski w stopniu umożliwiającym. Od dłuższego (lat) czasu pracuję na umowie bezterminowej (umowa zawarta na czas nieokreślony) na stanowisku portier przy sali sportowej. Portier - zakres obowiazków. Szefostwo chce mi w ramach obowiazków (nowy zakres obowiązków) dodać obsługę kasy.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW PORTIERA. NA OBIEKCIE STADION MIEJSKI. Zakres obowi ązków portiera 1. Czasami bywa, że pracownik gospodarczy pełni także rolę portiera czy kuriera. Odpowiada wtedy za nadawanie oraz odbieranie przesyłek, a także wydawanie i odbieranie kluczy do poszczególnych pomieszczeń. W przypadku budynków wyposażonych w wewnętrzny.


W zakres jego kompetencji może także wchodzić dokonywanie różnych. Co zawiera zakres obowiązków pracownika? Zaś określenie konkretnych zadań na danym stanowisku często znajduje się w odrębnym dokumencie, w którym zakres czynności sporządza się przez wypunktowanie obowiązków, które będą należały do pracownika. NA BOISKU Z NAWIERZCHNIĄ SYNTETYCZNĄ. Jedna z naszych Wspólnot Mieszkaniowych znajdujących się w Orłowie w Gdyni poszukuje osoby na stanowisko portiera.


W okresie zimowym odśnieżanie, a w okresie wiosenno-letnim odchwaszczanie przy chodnikach. Praca na terenie Siemianowic Śląskich, pracodawca ustala stały rejon dla osoby zainteresowanej. Szczegółowy zakres obowiązków, jakie mamy wypełniać na danym stanowisku pracy, określa pracodawca (art. pkt. kodeksu pracy). Szef musi poinformować nas o tym, czym będziemy się zajmować. Nie może pociągnąć nas do odpowiedzialności za źle wykonaną pracę, jeśli nie przedstawi nam naszych obowiązków.


Każdy zainteresowany podjęciem pracy w zawodzie pracownika sprzątaczki zastanawia się zapewne jak szeroki zakres obowiązków dotyczy tego stanowiska pracy, pracownik sprzątaczka Chorzów. Poniżej przedstawiono przykładowy spis zadań osoby zatrudnionej jako osoba sprzątająca: 1. Kodeksu pracy: § 1. Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę. W każdym przypadku oba dokumenty mogą zawierać jedynie zadania, które wynikają z rodzaju umówionej pracy.


Jednak różne będą sposoby zmiany określonych w tych dokumentach czynności. Do wykonania funkcji palacza c. Przed rozpoczęciem czynności palacza sprawdzić prawidłowość armatur i stan pieców. Polecenie służbowe – praca poniżej kwalifikacji pracownika. Jak prawidłowo nałożyć karę na pracownika – procedura i rodzaje kar porządkowych. Zwolnienie pracownika za krytykę pracodawcy.


Jak sporządzić zakres czynności pracownika. Zawarcie w umowie o pracę postanowienia, że pracownik ma wykonywać inne polecenia przełożonego, nie upoważnia pracodawcy do dowolnego kształtowania zakresu obowiązków pracownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty