wtorek, 14 sierpnia 2018

Serwetki szydełkowe wzory

Elisabetta od Elżbieta Kiszło do serwetki, bieżniki, obrusy na szydełku. Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Ogłoszenia o tematyce: serwetki na szydełku wzory na Sprzedajemy.


Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki.

Takie małe serwetki szydełkowe mogą z powodzeniem służyć jako ozdoba w mieszkaniu, podstawka pod kubek z herbatą czy kawą albo jako element odzieży. Wzory na szydełko: rustykalna serwetka na szydełku. Moja pierwsze debiutancka serwetka w bardzo rustykalnym stylu. Bo od zawsze jakoś tak intuicyjnie ciągnęło mnie w tym kierunku. Przygotowałam dla Was rozpiskę tego wzoru, gdyby kogoś zainspirowała ta moja skromna radosna twórczość.


Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Wiosenne i wielkanocne szydełkowe serwetki. Wszystkie serwetki ślicznie zrobiłaś.

Szukam schematu małej serwetki z jajkami. Szydełkowa serwetka lekko błyszcząca. Bożonarodzeniowe dzwonki. Obrus z metalizowanym dodatkiem. Jesienny szydełkowy szal.


Wzór szydełkowy niebieskiej bluzki. Serwetki szydełkowe z elementów. A to wzorki do scrap-owania lub decoupage. Pochodzi on ze zbiorku pod tytułem Haft krzyżykowy, było to. Tagi: schematy szydełkowe,.


Jest tu wiele ciekawych wzorów szydełkowych, jak również inspiracji na zabawki, serwetki i szydełkowe ubrania. Osoby wprawione jak również początkujące odnajdą tu wiele pomysłów na własne robótki. Małe serwetki, które można wykorzystać jako podstawki do filiżanek, wykonane z kordonka Maxi, szydełkiem 5. Przedstawiam kolekcję szydełkowych serwetek, która powstała na przełomie kilku lat. Niektóre „leżakowały” by ujrzeć światło dzienne właśnie teraz.


Obecnie na opisanie koloru beżowego występuje wiele określeń: écru, szampański, śmietankowy czy tzw. Kwadracikowa piękna - taka poukładana, przejrzysta.

Bardzo lubię takie wzory. A początek Renulkowej serwetki wyszedł Ci super. Na szczęście ja też już opanowałam ten sposób łączenia łuczków i właśnie chowam nitki, a jutro biorę się za drugi etap.


Kolejne ozdoby wielkanocne tym razem szydełkowe zajączki, które wykonane są z kordonków Maxi, szydełkiem 50. Sznurki Ani czyli moja szydełkowa pasja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty