piątek, 25 stycznia 2019

Bieżniki szydełkowe schematy

Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Elisabetta od Elżbieta Kiszło do serwetki, bieżniki, obrusy na szydełku. Wiem, że nie wszyscy lubią w tym stylu ozdabiać swój dom, na szczęście moda na styl retro powraca. Обсуждение на LiveInternet - Российский Серви… liveinternet. Sylwia B od Anna B do serwetki, bieżniki,obrusy.


Bieżniki szydełkowe schematy

Szydełkowe ozdoby na choinke. Piękno w prostocie zaklęte Piękno w prostocie zaklęte. Tak nazwałabym te arcydzieła sztuki szydełkowej. I warto się tutaj tym pięknem podzielić, gdyż na co dzi.


Schematy na bieżniki - moje zbiory. Białe sexi częściowe bikini wykonane na szydełku. Mała prostokątna serwetka z szydełkową koronką. This feature is not available right now.


Please try again later. Witam, Kuferek jest wspaniały, dużo pięknych wzorów, aż trudno się zdecydować od którego zacząć. Uwielbiam robić na szydełku.


Mam pełną szafę sweterków, tunik i przeróżnych rzeczy dla moich wnuczek. Zrobiłam kilka serwet i serwetek, ozdób świątecznych ale ciągle mi mało. Teraz czas na kolejny bieżnik na ławę.


Bieżniki szydełkowe schematy

Darmowe wzory, schematy, pomysły. Decoupage, haft krzyżykowy, scap, szydełkowanie - znajdziesz tu wiele wzorów, schematów i inspiracji. Wzór szydełkowy na serwetę filet.


Bieżniki szydełkowe schematy. Kraina wzorów szydełkowych. Land crochet pat… wzoryszydelkowe. Oval Doily – Refinement – crochet scheme.


Stylowa kolekcja inspiracji z kategorii DIY – zrób to sam. Wykonałam kolejny szydełkowy bieżnik. Ale zawsze chce się mieć jakieś nowe schematy, wielkanocnych, szydełkowych drobiazgów.


Tym razem użyty wzór jest bardzo stary i misterny. Składa się z pięknego słoneczka wrobinego w kwadrat. Taki motyw można dowolnie łączyć – widziałam nawet nakrycie na duże łoże wykonane według tego wzoru.


Bieżniki szydełkowe schematy

Mój bieżnik to 1 bawełny w kolorze czerwonym, idealnie wtapiającym się w. Doskonały do dopasowywania wielkości,czyli można robić dowolne komplety. Pozdrawiam i życzę zdrowia. Trzeba tylko zawsze dobrze je krochmalić by nie były zbyt wiotkie w trakcie użytkowania. Jeśli gotowe rękodzieło nie spełnia Twoich oczekiwań, na zamówienie możesz zrealizować swój wymarzony projekt.


Obrusy szydełkowe to również trafiony pomysł na prezent dla każdej kobiety ceniącej ręcznie wykonane ozdoby. Chyba trudno wyobrazić sobie stół, na którym nie znalazłyby się piękne obrusy. Ja też tu trafiłam po inspiracje i widzę że super trafiłam jeśli mogę to wykorzystam trochę wzorów na gwiazdkę gwiazdki, aniołki a przy okazji odkurze pamięć z dzieciństwa kiedy to bylam uczona na szydełku.


Jestem z Wielkopolski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty