poniedziałek, 24 czerwca 2019

Jak naprawić pralkę whirlpool

To nie musi od razu oznaczać, że konieczny będzie zakupu nowego sprzętu. Spokojnie – wystarczy znaleźć dobry serwis naprawczy. Na samym początku warto jednak ocenić, co mogło się w pralce zepsuć, na przykład sprawdzić objawy awarii. Dno obraca się tam iz powrotem, podczas gdy górna połowa działa z ruchem zapadkowym. Najczęstszym problemem z mieszadłem jest to, że górna krawędź przestaje działać i nie wsuwa ubrań z powrotem do wanny, tak jak powinna.


Usłyszałam tylko przez telefon, że pan nie wie jak naprawić pralkę i cisza. Czekałam i radziłam się co robić. Oznaczenie podawane jest na wyświetlaczu, lecz bez instrukcji lub specjalistycznej wiedzy nie będziemy w stanie poprawnie odczytać znaczenia kodu. Pobierze wodę i cisza.


Nic więcej się nie dzieje. Pralka whirlpool FL 244. Witam mam problem z pralką whirlpool FL 2jak ja włączę to pobierze wodę i cisza nic więcej nie grzeje wody ani nic musze ja przesunąć ręcznie żeby prała. Znów się za trzymię w czasie prania jak ją kawałek przesunę to dalej robi resztę. Sprzęt przeznaczony jest do eksploatacji wyłącznie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego, w innych przypadkach nabywca traci gwarancję.


Niewypompowanie wody przez pralkę jest jedną z najpopularniejszych usterek. Czasem jednak po prostu nie da się uniknąć pewnych usterek, takich jak np. Co w takiej sytuacji robić? Zajrzę dziś do serwisu.


Zastanawiam się tylko nad tym, czy jak po 13letnim działaniu poszły łożyska, to czy w związku z wiekiem po ich naprawie nie popsuje się coś innego. Witam wiec sprawa wygląda tak ta pralka jest znajomego i akurat teraz nie mam do niej dostępu ale pisałem do niego żeby posprawdzał tak jak napisał Nares. I podobno pompa wypuszcza wodę lecz jak ma wirować to bęben obraca się wolno poczym staje i wyskakuje ten błąd. Jutro się do niego wybieram i dlatego. Bardzo dziękujemy za zaproponowanie nowego tematu!


Po sprawdzeniu otrzymasz punkty! Z piorące i zmiękczania , pranie należy stworzyć przyjemny zapach w domu. Jeśliskładnik systemu przerwy maszyn piorących ,podkładka może powodować nieprzyjemny zapach, takie jak zapach spalenizny , kiedy działa. Moja mama ciągle narzeka na naszą pralkę na której pokazuje się jaki błąd i bardzo was proszę o POMOC ! U mnie w pralce ten element się złamał.


Podczas prania drzwi uderzają o sufit pralki. Niestety mam problem z wymianą, gdyż drzwi bębna są przymocowane za pomocą nitów, nie śrub. Albo jakiejś podobnej? Bo nie wiem jak to zrobić.


Jesteśmy dynam­icznie rozwi­ja­ją­cym się ser­wisem AG który zaj­mu­je się kom­plek­sową naprawą urządzeń takich jak: pral­ki, zmy­war­ki, suszar­ki, pralko-suszar­ki, piekarni­ki, pły­ty ceram­iczne oraz induk­cyjne. Whirlpool podkładka z kodem błędu Fnie spływa prawidłowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty