piątek, 25 października 2019

Domowy chleb tostowy

Domowy chleb tostowy. Roboczo nazwałam ten chleb domowym chlebem tostowym, bo właśnie takiego przepisu poszukiwałam. Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy okazało się, że w szafce mam kilka torebek suszonych drożdży.


Tak przygotowany chleb tostowy smakuje wyśmienicie z domowym masłem orzechowym i dżemem śliwkowym w postaci znanej na całym świecie kanapki PBJ czyli „The peanut butter and jelly sandwich. Czasem urok tkwi w prostocie, dlatego zamiast eksperymentować z sezonowymi wypiekami, postawiłam na klasykę. Wymarzył mi się idealny, domowy chleb tostowy.

Wysoki i delikatny chleb o rumianej skórce. Fantastyczny jako baza do kanapek, ale także do zapiekania i smażenia tostów. Spróbujcie choć raz upiec chleb samodzielnie.


Skuście się na ten klasyczny chleb tostowy maślankowy, wyrastający na drożdżach. Delikatniejszy w smaku niż chleb pieczony na mieszance mąki, drożdży i wody, ale nie tak łagodny i słodkawy jak klasyczne ciasto drożdżowe przygotowane na mleku. Najlepszy chleb tostowy jaki kiedykolwiek jadłam. Pomijając fakt, że pozbawiony jest jakichkolwiek konserwantów, spulchniaczy itp.


Oczywiście pod warunkiem, że lubi się chleb tostowy.

Dodatkowo, banalnie prosty w przygotowaniu. A mój syn (w przypływie cieplejszych uczuć ;)) powiedział, że to najlepszy chleb tostowy jaki jadł #128578; Podaję przepis troszkę zmieniony i przeliczony na porcję na foremkę keksową o długości cm. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga strasznie smaczne.


Bardzo dobry chleb tostowy. Idealny do przygotowania dla nowicjuszy. Nie wymaga skomplikowanych zabiegów, nie trzeba też formować. Każda kromka jest miękka, jasna i delikatna.


To chleb na kanapki, ale też idealny do wszelkiego rodzaju grzanek czy tostów (np. tosty szpinakowe). Ten leniwy przepis dopracowywałam ostatnio dość często (tak właśnie, leń we mnie wstąpił) i teraz wychodzi naprawdę pycha. Dla wielu osób chleb tostowy to sprawdzony sposób na szybkie i smaczne śniadanie. Jest pyszny zarówno w połączeniu z mięsem i warzywami, wyjęty z tostera, jak również opiekany w. Taki właśnie jest domowy chleb tostowy z ziarnami i jeśli zrobicie z niego grzanki to przekonacie się o tym, że naprawdę smakuje jak powinien.


Jest tylko zdrowszy od tego kupnego i bardziej zwarty. W przepisie podałam mąkę pszenną, bo akurat taką miałam pod ręką w kuchni, ale polecam Wam także wersję z mąką pszenną. W niektórych gotowych mieszankach mąki na chleb też są ulepszacze.


Trzeba dokładnie czytać etykietę. Chleb - przepisy na domowy chleb. Wymieszać i odstawić w ciepłe miejsce do wyrośnięcia.

Podczas kupowania chleba tostowego do tostów z ciągnącym się żółtym serem należy pamiętać o tym, aby kupić produkt bez sztucznych konserwantów i spulchniaczy. Z chleba tostowego zrobisz nie tylko pyszne śniadanie na ciepło z żółtym serem, szynką i papryką, ale również chrupkie grzanki z jajkiem na twardo, tosty z jajkiem sadzonym z bekonem i pieczarkami lub. Jak pisze autor chleb wiele zyskuje na smaku, kiedy opieczemy go w tosterze i jest to prawa, świeży tost z ulubionymi dodatkami, to prawdziwa uczta. Na stałe wszedł do naszej domowej przepisowni.


Jak samodzielnie upiec chleb?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty