wtorek, 17 maja 2016

Mieszanki chlebowe lidl

Mieszanka chlebowa z Lidla. Zachęcona przez koleżankę, która bardzo chwaliła mieszankę do wypieku chleba z Lidla postanowiłam spróbować. Wybrałam chleb pszenno-żytni, chociaż do wyboru w Lidlu są o ile mnie pamięć nie myli rodzaje mieszanki.


Podczas zakupów, których celem było standardowe uzupełnienie domowej spiżarni, skusiła mnie gotowa mieszanka do wypieku chleba. Do tej pory raczej omijałam tego typu produkty twierdząc, że jest to wydatek ekonomicznie nieuzasadniony oraz nafaszerowany różnego rodzaju podejrzaną chemią. Dodane przez Pistacja w: Tylko o kuchni. Wydaje mi się, że efekt zależy od mieszanki.


Swego czasu często piekłam taki chleb z mieszanek kupionych w Tesco, tyle że oprócz wody dodawało się także drożdże. Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 7. Wyszukiwanie którego wynik przedstawiamy jest po nazwach katalogowych z gazetki a często te nazwy się zmieniają dla tych samych produktów. Wyjmij owoce, syrop zachowaj. Wybór chleba odpowiadającego zarówno wymaganiom diety jak i podniebienia to sprawa bardzo indywidualna. W naszej ofercie z pewnością, każdy znajdzie coś dla siebie.


Przygotowując nasze mieszanki piekarnicze, czerpiemy z ponad lat doświadczeń w branży przetwórstwa spożywczego. Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W celu poprawy jakości funkcjonowania Serwisu oraz dopasowywania treści reklamowych do Twoich preferencji, my oraz nasi zaufani partnerzy, możemy przechowywać w Twojej przeglądarce pliki cookies oraz przetwarzać zawarte w nich dane osobowe w celach analitycznych oraz marketingowych. Po raz pierwszy zrobiłam dokładnie jak opisane na opakowaniu, a chlebek wyszedł strasznie twardy i zwyczajnie niesmaczny.


To moje drugie podejście do mieszanki chlebowej z Lidla. Po mniej więcej roku postanowiłam spróbować ponownie i tak oto powstały te oto bochenki oraz bułeczek. I to wszystko z mieszanki za kilka złotych.


Składniki: mieszanka chlebowa Ciabatta (Lidl) 9ml. Jak wspominałam w tym wpisie mieszanki są dwie. Ta jasna smakowała mi średnio, ale do ciemnej zabrałm się trochę inaczej. OPAKOWANIE Otrzymujemy kartonik z dwoma torebeczkami – w jednej jest mączna mieszanka w drugiej drożdże. Lista przepisów na mieszanka chlebowa lidl z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Zaloguj się lub zarejestruj. Uwaga: Produkty w gazetkach Lidl często pojawiaja się cyklicznie np 2-razy w roku. Zapraszamy do kontaktu!


Czekamy na Państwa pytania. Jeżeli nie znaleźli Państwo poszukiwanego asortymentu prosimy o kontakt: Tel. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na mieszanka chlebowa lidl. O mieszankach do wypieku chleba w Lidlu, dowiedziałam się od koleżanki, dostępne są rodzaje, kosztują niecałe zł, i upiec można z nich bochenki chleba.


Znajdują się na półce, tuż za regałami z pieczywem. W moim Lidlu była, tylko ta do wypieku Rustykalnego, pełnoziarnistego. Ale pozostałe, też zamierzam wypróbować. Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).


MIESZANKI CHLEBOWE. Oferowane przez nas mieszanki chlebowe to produkty godne uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty