poniedziałek, 20 lutego 2017

Chleb marchewkowy przepis

Chleb marchewkowy na zakwasie z orzechami włoskimi Sourdough carrot bread with walnuts, for English scroll down Przede wszystkim kolor. Prosty do zrobienia, drożdżowy, z lekko korzennym, słodkawym posmakiem i pięknym kolorem. To jeden z chlebów, które robią się same, jeden z tych, które u nas znikają w kilka chwil. Nabrałam ochoty na marchewkowe ciasto, ale po świątecznym obżarstwie postanowiłam jeść trochę mniej słodyczy.


Co prawda piekę je na cukrze trzcinowym, ale wierzch pokrywam serkiem śmietankowym z cukrem pudrem. Dlatego postanowiłam, że upiekę chleb marchewkowy i pójdę w wytrawnym kierunku.

Przepis na Chleb marchewkowy (na zakwasie). Sprawdź nasze przepisy i smakowite historie. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Mąka żytnia z natury jest szaro-brązowa, a kolor chlebów żytnich szarawy.


Wypróbuj przepis Karola na pyszny chlebek marchewkowy – doskonały zarówno na śniadanie, jaki i przekąskę do szkoły lub pracy! Stwórz domową piekarnię i sięgnij po niezawodny przepis na chleb cebulowy z kminkiem. Paweł Małecki Chlebek bananowy. Chleb można śmiało upiec w garnku żeliwnym, dzięki czemu będzie miał chrupiącą skórkę.


Ja wybrałam do tego żeliwną patelnię.

Nie byłabym sobą, gdybym nie wprowadziła drobnych zmian. W przepisie dodatkiem miały być orzechy włoskie, kminem i rodzynki. Uwielbiam ciasto marchewkowe, więc uznałam, że taki marchewkowy chleb mi także zasmakuje.


Intuicja mnie nie zawiodła, chleb wyszedł interesujący w smaku, a do tego o ciekawym, podwójnym kolorze (widoczne na zdjęciu). Wynika to z tego, że marchewkę dorzuciłam dopiero w drugim etapie zagniatania. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb marchewkowy. Lista przepisów na chleb marchewkowy z automatu z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Bezglutenowy chleb marchewkowy przepis - Durszlak. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Wariacja na temat placków ziemniaczanych. Bardzo proste a jednocześnie zaskakująco pyszne połączenie. Pomysł i wykonanie mojego partnera :) min łatwe tanie.


Doskonały domowy chlebek z marchewką, słonecznikiem, żurawiną, płatkami owsianymi. Kilogram mąki, paczka proszku, dwie marchewki, łyżka soli, ~szklanki wody. Opcjonalnie można dodać po garści słonecznika, żurawiny, płatków owsianych. Najlepszy przepis na ciasto marchewkowe!


Jest bardzo prosty i zawsze wychodzi, a ciasto jest tak przepyszne, że znika w bardzo szybkim tempie.

Wszyscy są zachwyceni i przepis rozprzestrzenia się niesamowicie szybko po znajomych i ciociach #128521; Do tego ta polewa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty