środa, 6 września 2017

Nty łożyska opinie

Baza ponad miliona opinii! NTY oferty już od 7zł. Szeroki wybór akcesoriów do Twojego samochodu. Rejestratory, alkomaty i wiele innych dodatków znajdziesz na Ceneo. FAG Piasta Łożysko Przód - Opel Signum, Vectra C - Saab 9-- 4. Nie warto kupować, tej firmy łożysk,piast,zaworów egr.


Montowałem tej firmy piasty w volvo i focusie mki nie wytrzymały tys. Ja kupiłem na alledrogo łożyska przód w tamtym roku w maju. Kosztowały 3PLN, czyli to coś w tym guście. W tym sporo w terenie i jak na razie spokój.


Teraz jadę do Holandii mam nadzieję, że się nie rozsypią. Z lewej założyłem zacisk oryginalny zregenerowany w firmie Autogrotek, a z prawej na próbę nowy zacisk NTY. Przewaga po stronie NTY - koło ma mniejsze opory toczenia na podnośniku, w sensie zacisk lepiej odbija. Nie wiem, może to kwestia przewodu elastycznego, który przy okazji NTY wymieniłem na nowy.


Jeżdżę już na tym chyba rok. Na początek moje pytanie w temacie: łożyska, piasty kół. Polecani producenci, opinie (z praktyki!) o tanszych zamiennikach (np.


NTY - dużo ofert, sporo kupujących, brak jakichkolwiek opinii) No to sam sobie odpowiem na początek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Jesteśmy generalnym dystrybutorem części firmy NTY - sprawdź dostępne części w atrakcyjnych cenach. Piasty i łożyska kół, NTY porównaj ceny w sklepach internetowych poznaj opinie o produktach przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne Piasty i łożyska kół NTY w najniższych cenach na Skapiec.


Hurtownia i sklep motoryzacyjny Wrocław zadzwoń. W kategorii Piasty i łożyska kół największą popularnością cieszą się produkty firmy EDGE (udział 2). Na kolejnych miejscach znalazły się firmy: NTY (1) oraz CROWN (1).


Jest tego dużo na allegro i jest tanie. Zaznaczam, że nie jestem zwolennikiem tanich części zamiennych, ale skoro jest tego dużo to ktoś musi to kupować, bo inaczej nikt by tym nie handlował. Czemu pytam Was o opinię?


Możesz to uzasadnić? Ciekaw jestem pod jakim względem wg Ciebie, łożyska z koszykiem teflonowym są lepsze od tych ze stalowym. Co do firmy NTN to jest to czołowy producent łożysk, stosowane chyba w większości seryjnych motocykli. Markowe produkty, perfekcyjna obsługa i korzystne ceny.


Sprawdzone sklepy na Skąpiec. Nie spotakłem się z przypadkiem żeby takie łożysko padło przed czasem, wada to cena. FAG - niczym nie ustępują SKF a mimo to znacznie tańsze, jakość bdb MTM - łożyska raczej średniej klasy, a mimo to cieszą się dobrą opinią. Lista marek pojazdów dla producenta NTY-TAJWAN.


Nippon Warszawa ul. Radzymińska - Auto części Japońskie i Koreańskie, części do samochodów. Naszymi odbiorcami są warsztaty, sklepy i hurtownie z terenu Warszawy i województwa mazowieckiego, a także klienci detaliczni z całej Polski. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym Was zapytać się o opinie tańszych części do samochodów.


Czy ktoś miał styczność z jakimikolwiek częściami tych marek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty