wtorek, 28 listopada 2017

Jaka spacerówka parasolka

Zaczął się sezon wiosenny. Pogoda coraz bardziej nas rozpieszcza, a Wy coraz częściej szukacie w naszych sklepach małych, lekkich i kompaktowych spacerówek, które łatwo zabrać ze sobą w wakacyjną podróż. Idealnym rozwiązaniem na wiosnę i lato są oczywiście spacerówki typu parasolka, które składają się w prosty sposób, niewiele. Przeważnie spacerówka służy dziecko dość długo. Dlatego warto dobrze się zastanowić przed zakupem i zacząć od odpowiedzi na pytanie, jakie cechy wózka są najważniejsze: waga, wymiary, łatwość do pokonywania wszelkich nierówności itd.


Jaka spacerówka parasolka będzie najlepsza? Jaką spacerówkę parasolkę kupić? Im większy rozmiar kół wybierzemy tym większy będzie komfort jazdy po wyboistych drogach czy polnych ścieżkach.


Jednak z większym rozmiarem kół zwiększa się również waga spacerówki parasolki. Jakie spacerówki typu parasolka polecacie? Mam wózek polmax, ale jest do bani i chcę kupić synkowi nowy, ale nie wiem, jaki jest dobry.


Jaka spacerówka parasolka

No i cena też jest ważna, chciałabym wydać na niego nie więcej niż 6zł. Spacerówka - parasolka, jaka? Modele składane na płasko są bardziej wielofunkcyjne i znacznie lepiej amortyzowane niż typowe parasolki. Babyzen Yoyo to wózek, który po złożeniu.


Jest to bardzo szeroka kategoria wózków, w której można znaleźć modele mniejsze i większe, nieco bardziej designerskie lub sportowe, przystosowane do nierównego. Dzięki możliwościom, jakie wózki parasolka dostarczają, nasze dziecko nie będzie w żaden sposób ograniczone oraz będziemy mogli cieszyć się innymi zaletami, jakie oczywiście towarzyszą tego typu wózków. Wózek jest świetny.


Jaka spacerówka parasolka

Wcześniej miałam masywny wózek (nie spacerówkę). Kiedy przeszłam na spacerówkę Maclaren czuję się świetnie. Planujemy z mężem zakup spacerówki parasolki, ale wybór jest taki ogromny że nie wiemy co wybrać. Głęboki okazał się super, spacerówka jest taka średnia, ale nosidełko totalna porażka.


No ale w sumie ja nie o tym hehe :-) Dużo. Ja miałam dylemat, który szybko został rozwiązany, bo po ogólnej pogadance z teściami na temat konieczności zakupu spacerówki zostałam obdarowana z zaskoczenia spacerówką nitro z easygo, nie powiem, żeby to był mój pierwszy typ podczas planowania zakupu, ale okazało się, że dziadkom się udało, bo po pierwszych oględzinach i pierwszych spacerach wózek przeszedł moje i. Planując wakacje z dzieckiem z pewnością zależy Wam na tym, by wózek zajmował minimalną objętość bagażu, ale przede wszystkim zapewniał komfort dziecku podczas codziennych spacerów i drzemek. Szukacie więc wózka spacerowego ,,do zadań specjalnych”, ale ciężko Wam wybrać.


Jaka spacerówka parasolka

Witajcie Obecnie jeżdżę X-landerem xa i jak do tej pory super się sprawdził. Chcę jednak go sprzedać i kupić coś lżejszego. Mam jednak obawy czy inny, lżejszy wózeczek będzie równie dobry jak dotychczasowy.


Jaka roznica miedzy spacerowka a parasolka ? Parasolka to kawalek materialu naciagnietego na stelaz. Dla mnie wsadzanie tak malych dzieci w parasolki jest na rowni z uzywaniem chodzikow. Charakteryzują się najniższą wagą: 3-kg i świetnie nadają sie do podróży samolotem lub pociągiem. Taki model nadaje się idealnie do wiosennych i letnich spacerów z dzieckiem, a dzięki wyjątkowo poręcznemu składaniu, jak parasolka (stąd nazwa), mieści się.


Jaka spacerówka parasolka

Zobacz, co jeszcze czeka na Ciebie na smyk. Waży około kilogramów, co ułatwia transport i przenoszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty