środa, 8 listopada 2017

Kompresor z agregatu lodówki

Sprężarka do lodówki na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Wszędzie Wszystkie kategorie. Przeznaczenie lodówka.

Po co to wszystko jak można zmontować własny, prosty i niedrogi kompresor na agregacie z lodówki. Jak podlaczyc agregat od lodowki zeby dzialal jak. Kompresor z agregatu lodówki - elektroda. Mini kompresor z agregatu lodówkowego. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.


SMS) przez Grupę OLX sp. Agregat Z Lodowki najnowsze ogłoszenia na OLX. Proste i przydatne rozwiązanie jak zrobić coś z niczego.

Wystarczy posiadać lub skombinować starą lodówkę (o co nie jest tak trudno) i już możemy się zabierać za zrobienie sprężarki. Modelarstwo z pasją. Wpisany przez Tomek Chacewicz Niedawno udało mi się relatywnie niewielkim kosztem ok. Postanowiłem napisać kilka słów, rozebrać moją zmontowaną sprężarkę na części (prawie) pierwsze i pokazać po kolei jak takie urządzenie zbudować.


Parę części ze złomu połączone w całość. Z wydajnością szału niema, ustawiony na. Witam , zapraszam na kolejny film poświęcony majsterkowaniu. Tym razem jest to mini komporesor z starego agregatu lodówki. Jeśli macie dostęp do używanych części potrzebnych przy budowie to.


Ogłoszenia o tematyce: kompresor z agregatu lodówki na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. Muszę podłączyć do prądu fabrycznie nowy agregat od lodówki i nie wiem jak to zrobić - może ktoś wie mimo, że nie jest to sprawa elektroniczna a elektryczna.


Może ktoś robił coś takiego. Z agregatu wychodzą trzy piny jakby na okrągłym polu - jeden u góry po środku i dwa niżej po lewo i prawo. Budowa kompresora z agregatu (przynajmniej w takiej postaci jak ja go wykonałem) ma sens tylko wtedy, gdy posiadamy przynajmniej cześć elementów wymienionych wyżej.


Gdyby przyszło nam kupić to wszystko to lepiej dać sobie spokój już na samym początku, za cenę zbliżoną do 3zł radzę kupić kompresor z prawdziwego zdarzenia.

W związku z nagłą i niespodziewaną zmianą lodówki stałem się posiadaczem sprawnego agregatu o mocy 110W. Od dawna wiedziałem, że można go przerobić na sprężarkę. Mam prosty ale dobry (sprawdzony) aerograf. Używałem go ze sprężarką samochodową 12V a także ze sprężarką napędzaną wiertarką.


Tematy o zrobić kompresor lodówki, Odsysacz z kompresora lodówki. Czy z agregatu z zamrażarki można zrobić kompresor? Jeżeli macie gdzieś starą lodówkę albo macie dostęp do takiej starej lodówki i lubicie majsterkować to nie ma innej opcji - musicie zdobyć agregat. Z lodówki nie jest trudno go wyciągnąć a jego wykorzystanie okazuje się całkiem ciekawe. W tym filmie aż pomysłów na majsterkowanie związane właśnie z agregatem z lodówki.


Pokazałem w prosty sposób jak zrobić kompresor z lodówki. Potrzebna będzie stara lodówka. Lekka modyfikacja konkretnej części i nasza pompa będzie świetnie działać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty