piątek, 11 marca 2016

Jak uszyć fartuszek kuchenny

Jak uszyć fartuszek kuchenny. Tagi: fartuch kuchenny, ozdoba, szycie na maszynie. Jeśli potrafisz szyć na maszynie i lubisz pomysłowe ozdoby, koniecznie spróbuj uszyć fartuch kuchenny. Każda kobieta powinna czuć się piękna, nawet gdy gotuje. Zobacz, jak wykonać ozdobny fartuszek, który sprawi, że w kuchni nie będziesz się czuła.


Od razu wiedziałam, że fartuszek musi być uszyty z bawełny z ciekawym słodkim nadrukiem ;) I tak, w sklepie stacjonarnym przy ul.

Krakowskiej w Krakowie. Co będzie potrzebne: Jak zrobić wykrój. Ostatnio podczas wspólnego gotowania w domu uświadomiłam sobie, że mamy tylko jeden fartuch kuchenny, a dokładniej, że brakuje nam męskiego fartucha kuchennego. Sposób jest bardzo prosty i każda z Was może zaprojektować własny dobierając krój jaki Wam się podoba i materiał. Jeśli nie masz pomysłu na prezent dla babci, a lubisz i potrafisz szyć pomyśl o uszyciu dla babci fartuszka.


Jeśli Twoja babcia wciąż dużo czasu spędza w kuchni, lubi gotować i piec będzie to dla niej wspaniały prezent. Masz jeszcze trochę czasu, aby zdążyć przed jej świętem. Fartuszek jest trzecią.

Zatem uwierzcie, że uszyć taki fartuszek można bardzo szybko i bez trudu, nawet jeśli się nie ma żadnego krawieckiego doświadczenia. A po co taki fartuszek, wie chyba każdy, kto choć raz zaprosił dziecko do pomocy w gotowaniu. Przygotowałam dla Was prosty poradnik, jak uszyć fartuszek dla przedszkolaka:) Bardzo proste, idealne zadanie dla początkujących.


Ja uszyłam fartuszek w warzywa, z kieszonką. PS Z kodem domowatv kupisz taniej w wielu sklepach! Dziękuję serdecznie, brakuje mi jeszcze dodatków kuchennych z tej samej tkaniny. Durszlak - jak uszyć fartuszek kuchenny. Mój skwapliwy i nieoceniony pomocnik kuchenny jakiś czas temu zaczął narzekać, że nie posiada swojego własnego fartuszka.


Po czym, prawdę mówiąc, ku mojej uciesze, padło pytanie: „mamuś, uszyjesz mi taki ładny fartuszek? Przyszłam też kilka guzików. Do tego rękawica ocieplana oraz czepiec na głowę.


Strój można wykorzystać na bal przebierańców lub do lepienia pierogów z wesołym maluchem. Ale w samotności kuchennej też warto wyglądać i czuć się wspaniale! Niestety fartuszki szyłam na raty i zapomniałam zrobić zdjęć podczas szycia kieszonki. Wykroiłam z szarego lnu kieszonkę o wielkości: 30cm na 20cm. Nie jest to skomplikowane.


Zaprasowałam górę kieszonki (jeden z szerszych boków), w taki sam sposób jak każdy z brzegów fartuszka (raz na 1cm, a następnie na 2cm).

Dzisiaj na warsztat trafił fartuszek. Myśląc o fartuszku pojawia mi się przed oczami obrazek idealnej gospodyni z zamierzchłych czasów, gdy to mężczyzna był głową rodziny zapewniającą byt, a kobieta pełniła rolę opiekunki domowego ogniska. Oryginalny fartuszek kuchenny to podstawa każdego domowego szefa kuchni.


Odwiedź nasz sklep i wybierz swój wymarzony fartuszek już dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty