poniedziałek, 21 marca 2016

Fridge opinie

Nasza historia pachnie różami, i chociaż sama marka Fridge ma już ponad lat, jej różaną przeszłość odnaleźliśmy na niezwykłej plantacji, która istniała już w XIII wieku. Zapraszamy serdecznie do salonu w Warszawie. Opowiemy o naszej unikalnej marce. Face The Cream (Różany krem do twarzy) został oceniony razy.


Jego średnia ocena to 4. Fridge - kosmetyki do pielęgnacji - recenzje i opinie.

Fridge to zaproszenie do uwierzenia w siebie, w możliwości swojego ciała i umysłu. To marka jedyna w swoim rodzaju, która w wyjątkowy sposób podchodzi do swoich klientek. Traktuje ją w sposób indywidualny!


Dzięki temu zdobyła pozycję marki ekskluzywnej. Eye Cream (Krem pod oczy). Fridge to maska do ciała z kawą o działaniu antycellulitowym, wspierająca redukcję tkanki tłuszczowej. Water Coat (Krem nawilżający dedykowany cerze normalnej, mieszanej) został oceniony razy.


To mój pierwszy produkt od Fridge, który kupowałam ze sporą dozą nieufności. Nie należę do przesadnych entuzjastek naturalnych kosmetyków, a mieszane opinie na temat tego podkładu w internecie także sprawiły, że byłam podejrzliwa.

W ofercie Fridge znajdziesz naturalne i sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Znajdź swoje idealne kosmetyki do twarzy fridge. Kremy fridge prosto z lodówki łączą te cechy - wśród naszych kosmetyków do twarzy znajdziesz kremy do każdego typu cery - j, tłustej, naczynkowej czy mieszanej.


Większość z nich ma także naturalne właściwości przeciwzmarszczkowe. Fridge to peeling do ciała ze świeżo zmieloną kawą o kremowej konsystencji, wspierający redukcję tkanki tłuszczowej. Kosmetyki, perfumy, akcesoria Fridge, sprawdź ceny oraz sklepy gdzie kupić kosmetyki Fridge.


Opinie o kosmetykach Fridge, sklepy internetowe z Fridge. Napisz nam czy byłeś zadowolony z produktu, jak długo go używasz, jakie są jego plusy, minusy, czy widzisz efekty po jego zastosowaniu oraz czy go polecasz czy też nie. Fridge by yDe to rewolucja w świecie kosmetycznym i nowa kategoria kosmetyków. Twoja opinia jest ważna dla innych użytkowników.


Niedawno odebrałam przesyłkę od jednej z moich czytelniczek, która w podzięce za drobną przysługę obdarowała mnie próbkami kosmetyków fridge:) Dużo o nich słyszałam, jednak nie miałam okazji ich wypróbować. Kosmetyki są wykonane ze świeżych składników, zachowują ważność przez miesiąca. Naprawdę, masaż ze szczotką Fridge to czysta przyjemność, którą chce się powtarzać każdego dnia. Szczotka kosztuje zł, możecie ją kupić na stronie producenta.


Uważam, że cena jest bardzo dobra w porównianiu z jakością i rezlutatami, które otrzymujemy właściwie już po tygodniu, dwóch jej używania. Dotychczasowe perfumy Fridge bazowały na wodzie, więc kompozycja była dwufazowa. Don’t Follow Me jest przygotowany na bazie organicznego alkoholu, więc od razy pomyślałem, że to może być coś super.


W myślach miałem jednak obraz organicznych koszmarków. Kiedyś miałam na nich chęć, ale skutecznie mnie zniechęcili.

Tak jak piszesz, świecidełko, etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty