czwartek, 20 października 2016

Serwetki owalne szydełkowe schematy

Owal – nietypowy kształt. Owalna serwetka we wnętrzu. Ozdoba w kształcie koła są bardziej przyzwyczajeni i występują znacznie częściej. Ale owalna też wędruje klasykiem. Na prośbę Karoliny zamieszczam na blogu, te schematy szydełkowych powłoczek, na poduszeczki typu Jaś.


Piękny, siateczkowy obrus, na owalny stół.

Aby zrobić owalne serwetki szydełkowe, schematy z opisem których przyjrzymy się dalej, można mieć początkowy poziom umiejętności. Nawet najbardziej prosta serwetka, związane z miłością, będzie wyjątkowym prezentem dla upadającego człowieka. Hak łatwo tworzyć różne kształty. Wielkanocą dostaję zazwyczaj natchnienie i dziergam kilka takich prac.


Dorota Bystra, Poland To miejsce dla wrażliwych inaczej. Chcę się z Wami podzielić tym co robię na szydełku, zdjęciami starych domów i tym co mnie interesuje. Jeżeli chcesz abym coś dla Ciebie wydziergała według schematu czy też własnego projektu - pisz:) Zapraszam. Takie małe serwetki szydełkowe mogą z powodzeniem służyć jako ozdoba w mieszkaniu, podstawka pod kubek z herbatą czy kawą albo jako element odzieży.


Serwetki szydełkowe z elementów.

Ciekawe i nietypowe wzory filetem szydełkowym. Wzory abażurów szydełkowych. Piekne :) mam pytanie jak zrobic owalne puste kuleczko? Schematy na serwetki - moje zbiory.


Nowe bombki i schematy. Mała prostokątna serwetka z szydełkową koronką. Obrus z metalizowanym dodatkiem. Szydełkowa serwetka lekko błyszcząca. Fantastyczne wzory i schematy.


Pozdrawiam bardzo serdecznie. Darmowe wzory, schematy, pomysły Decoupage, haft krzyżykowy, scap, szydełkowanie - znajdziesz tu wiele wzorów, schematów i inspiracji. Można je pobrać wykorzystać do swoich prac.


Dziękuję za tak liczne odwiedziny i za przemiłe słowa, które zostawiacie w komentarzach. Kochana mam dużo gazetek i zeszytów ze schematami serwetek i stąd moje pomysły. Okrągła serweta szydełkowa (17) szydełkowe serwetki (17) obrus prostokątny schematy (16) bieżnik szydełkowy wzory (15) ozdoby szydełkowe (14) wzory świąteczne (14) obrus okrągły schematy (13) bieżnik patchworkowy na szydełku (10) okrągły obrus.


Izabela Jakimowicz Opole, Poland W tym miejscu chcę zebrać w całość moje prace i moje pasje. Aparat fotograficzny,którego się uczę oraz poezja - wszystkie moje pasje.

Bożonarodzeniowe dzwonki. Jesienny szydełkowy szal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty