środa, 25 stycznia 2017

Jak zrobić okrągły dywanik na szydełku

Zobacz blog Dzisiaj spróbuję opisać, jak można zrobić okrągły dywanik na szydełku, taki jak pokazywałam tutaj. Jest to moje pierwsze diy, dlatego jeśli będziecie mieli jakieś pytania, to piszcie, będę odpisywać w komentarzach lub uzupełnię post. Okrągły dywanik ze sznurka na szydełku - DIY Dzisiaj spróbuję opisać, jak można zrobić okrągły dywanik że sznurka na szydełku, taki jak pokazywałam tutaj. Jak zrobić dywan turkusowy ze sznurka Tekst i wykonanie: Iwona Szczepaniak, stylizacja:. Więcej zdjęć dywanu znajdziecie we wpisie o szydełkowym dywanie, który zrobiłam do pokoju moich synków.


Dywan z filcu jak plaster miodu. Cały tutorial opiera się wyłącznie na moich doświadczeniach z robienia okrągłego kolorowego dywanika do pokoju moich synków i pokażę w nim jak zrobić podobny dywanik tym samym ściegiem. Zdecydowałam się na kolor szary, ponieważ lubię stonowane kolory, a po za tym w całej tej feerii barw, jaką tworzą zabawki i dziecięce gadżety, przyda się trochę. Eleganckie dywan na szydełku.


Oryginalne szydełko pleciony. Zpagetti, możesz zobaczyć u mnie na blogu w kolorze białym. W ten sposób powstało oczko zamykające kółko, wokół którego będziemy robić resztę oczek.


Jak zrobić okrągły dywanik na szydełku

Nasz dywanik wykonany jest ręcznie na szydełku z mocnej, ale zarazem miękkiej w dotyku włóczki typu spagetti yarn. To niewątpliwy hit nie tylko do pokoju dziecka, ale także unikatowy dodatek do salonu bądź sypialni, który. Bardzo, ale to bardzo ładnie wyszło :-). Na zdjęciu nie widać różnic w odcieniach.


Aż mnie korci żeby zrobić coś podobnego! Każdy z nas chciałby mieć puchowy, mięciutki dywanik pod nogami. Możesz taki mieć już dziś. I wcale nie oznacza to, że namawiam Cię do jego kupna. Namawiam Cię do samodzielnego zrobienia takiego dywanika.


Nie jest to wcale trudne, a materiały są ogólnodostępne. Zobacz, jak zaledwie w kilkadziesiąt minut zrobić swój własny dywanik. Pierwsze próby zrobienia dywanu podjęłam jeszcze w grudniu zeszłego roku, kiedy to kupiłam na próbę kilogram nowosolskiego sznurka o grubości 3mm i szydełko nr 6. Powstał wtedy niewielki dywanik, który ostatecznie znalazł swoje miejsce w łazience. Jestem z niego bardzo zadowolona, piorę dywanik raz w tygodniu w pralce i cały czas. Mery Jak to zrobić?


Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Elisabetta od Elżbieta Kiszło do serwetki, bieżniki, obrusy na szydełku. Serwetki na szydełku. W tym filmie pokazuję jak zrobić szydełkowy dywan ze sznurka bawełnianego, który jest bardzo. W tym filmiku pokazuję jak zrobić bardzo łatwy okrągły dywanik na szydełku.


Jak zrobić okrągły dywanik na szydełku

Jak to przy okrągłej robótce, z każdym rzędem dodajemy odpowiednią ilość oczek – co oznacza dokładnie to, że musimy wykonywać dwa słupki w. Jak wygląda schemat, modne wzory i ceny zakupu? Poniżej odpowiemy na kilka ważnych pytań. Dziś pokażę Wam jak zrobić dywanik na szydełku ze sznurka bawełnianego, oczywiście jak zwykle służę radą przy wykonywaniu waszych projektów. Gdy Marysia zaczęła samodzielnie siadać zdarzało się, że nie utrzymawszy równowagi uderzyła główką o podłogę.


Huk, płacz i krokodyle łzy. Od początku miał być dywanikiem. Wiedziałam, że będzie pięknie się układał w samym kole. Ale ja nie chciałam zwykłego koła. Rozpisałam sobie wzór i zaczęłam dziergać.


Jak zrobić okrągły dywanik na szydełku

I w 6-tym okrążeniu już wiedziałam, że mój wzór jest zły! Sprułam więc i zrobiłam dywanik za pomocą zwykłych słupków. Czuję się ograniczana.


Ze wstydem przyznaję, że dywanik był testowany na zwierzątku, ale na szczęście nikt nie ucierpiał (ani zwierzątko, ani dywanik, ani osoby postronne).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty