poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Chleb z automatu

Przepisy na chleb z automatu. Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza. Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby.


Z piekarnika też wychodzą zakalce i niesmaczne chleby. Po prostu trzeba umieć upiec chleb, a z automatu jest to po prostu łatwiejsze.

Fajne są przepisy na tej stronie i gratuluję wytrwałości w redagowanie tego bloga, ale jeśli zamieszcza Pani przepisy na chleby z automatu to proszę ludzi zachęcać do pieczenia a nie odwrotnie. Tosia, my tu o wypiekach z automatu a ty wylatujesz o chlebie spod ręki! Bronka z piekarni albo z angielki babci Jadwigi! Wyliczyłam sobie proporcje na bochenek o wadze około 750g.


Bożena Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Moje domowe kucharzenie. Nie jest to jednak konieczne, chleb można również upiec z mieszadłem i wyjąć je na koniec. Po po ostatnim charakterystycznym sygnale, gdy program się skończy, wyciągamy formę z automatu i wyjmujemy chleb.

Studzimy na kuchennej kratce, podajemy ze Smakowitą Pajdą z cebulką i jabłkiem. Wybieraj spośród przepisów kulinarnych na Fooderze oznaczonych etykietą chleb z automatu. Zbieraj i dziel się przepisami z całego Internetu!


Dowiedz się więcej o Fooderze. Załóż darmowe konto w. Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni. Zakupiłam automat do robienia chlebu jednakże nie mam przepisów.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb z automatu. Uwielbiam dni kiedy w mieszkaniu unosi się zapach chleba. Wspominałam Wam o tym we wpisie: Pyszny domowy chleb. Nie przestałam piec, a domowy chleb pojawia się na stole jeszcze częściej. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.


Cena była bardzo atrakcyjna, automat jest niezawodny i bardzo prosty w obsłudze. Jeśli nie masz automatu to pracy jest niewiele więcej- dodatkowe minut na wyrobienie ciasta i jedno naczynie do zmywania więcej. Idealnego przepisu na chleb z automatu szukałam dość długo.

Często prosicie o przepisy na chleby z maszyny, obiecuję, że na pewno się pojawią, tak samo, jak i porady dotyczące wyboru automatu do chleba (właśnie testujemy kilka) i cała masa innych porad z tym związana. Chleb maślankowy z automatu. A na dobry początek przepis podstawowy na prosty, zwykły chleb z maszyny. PS Mój ebook z przepisami już jest! A w mailu przepis na chleb na zakwasie.


Tak więc poniżej wkleję maila, w którym Rafał dokładnie wszystko opisał. Od siebie jeszcze dodam, że przepis (i chlebek na zdjęciu również) wygląda tak dobrze, że z. Połowa października już za nami, a ja patrząc na termometr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty