poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Suszarka philips active care

Suszarka Philips trzymana SAMA w dłoni, zupełnie mi nie przeszkadza, nawet mi się to podoba, bo dzięki temu urządzenie pewnie leży w dłoni. Niestety z dodatkiem dyfuzora robi się już ciężko i osobiście testowałam ten gadżet w pozycji półleżącej, opierając łokieć z suszarką na poduszce. Dzięki temu włosy utrzymują zdrowy poziom wilgotności. Dostałam Suszarkę Philips Active Care w ramach testowania produktów Philips.


Suszarka philips active care

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, po odpakowaniu jej z kartonu, to rozmiar i waga (jest dużo większa i cięższa niż moja poprzednia suszarka). Na szczęście szybko przywykłam do tych wad ale na wakacje jej z tego względu nie wezmę. Czy to nie jest najlepsze połączenie? Zobacz wszystkie korzyści. Firma Philips ceni i szanuje prywatność swoich klientów.


Dotychczas rzadko używałam suszarki ze względu na obawę zniszczenia włosów i nieefektownego puszenia. Nie mam najmniejszych problemów ze stylizacją. Chroń swoje włosy, nie rezygnując z szybkiego suszenia.


Suszarka philips active care

Możesz wybierać spośród różnych ustawień szybkości i temperatury, aby wysuszyć włosy w wybrany sposób. Funkcja ThermoProtect służy do szybkiego suszenia w stałej, łagodnej temperaturze. Specjalnie zaprojektowany wylot powietrza delikatnie rozprowadza na włosach ciepło i zapobiega oparzeniom włosów i skóry głowy. Dowiedz się więcej o suszarce do włosów Philips MoistureProtect.


Poznaj całą gamę produktów! Odkryj Philips suszarki do włosów. Porównaj, przeczytaj opinie i zamów przez Internet. Suszarka ActiveCare trafiła do mnie w ramach testowania produktów Philips. Jestem bardzo zadowolona z użytkowania tej suszarki.


Dla mnie najważniejsze było szybkie suszenie włosów z tą suszarką jest to możliwe pomimo moich długich i grubych włosów suszenie odbywa się w przeciągu okminut. Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów. To moja pierwsza suszarka z jonizacją i muszę stwierdzić, że funkcja ta działa rewelacyjnie.


Dodatkowym atutem jest czujnik temperatury włosów, dzięki czemu nie przegrzewają się. To bardzo ważne, szczególnie przy włosach suchych i puszących się jak moje. Od kiedy używam suszarki ActiveCare jestem naprawdę dumna z moich włosów. Nowa suszarko-lokówka Philips Essential Care umożliwia suszenie i modelowanie za jednym razem oraz zapewnia maksymalną pielęgnację włosów.


Suszarka philips active care

Dzięki nasadkom można łatwo tworzyć piękne, naturalne fryzury. Korzyści: doskonale wystylizowane włosy, termoszczotka o średnicy mm zapewnia gładkie włosy, moc 8W zapewnia piękne. Specjalna konstrukcja suszarki z mocnym silnikiem obrotowym zapewnia silny strumień powietrza.


Kompaktowe, wygodne w użyciu urządzenie pozwoli Ci osiągnąć profesjonalne rezultaty. Lokówko-suszarki Philips, Babyliss, Remington, Rowenta i wielu innych producentów, dzięki którym zauważalnie skrócimy czas potrzebny do perfekcyjnego modelowania włosów. Suszarko-lokówki mają tę przewagę nad zwykłymi suszarkami i lokówkami, że pozwalają na równoczesne suszenie i kręcenie włosów.


Bez obaw, dostępne w sklepie internetowym MediaMarkt. Za to dzięki funkcji jonizacji i nawiewu zimnego powietrza zapobiegną ich elektryzowaniu się, utrwalą ulubioną fryzurę i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty