poniedziałek, 25 lipca 2016

Etui na okulary decoupage

Etui na okulary na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Potrzebne nam będą: 1. Parę płaskich pędzli.

Lista produktów kategorii ETUI I SZNURKI NA OKULARY. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ETUI NA OKULARY BIAŁE DO DECOUPAGE ETUI NA OKULARY BIAŁE DO DECOUPAGE.


Przeglądaj tysiące produktów, zamów i skorzystaj z darmowej dostawy do salonów Empik w całej Polsce! Ogłoszenia o tematyce: decoupage etui na okulary na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.

Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. W życiu tak nap­rawdę liczy się czas, ja­ki poświęci­my dla naszych przy­jaciół, miłości i pas­ji, którą kocha­my, bo reszta te­go cen­ne­go su­row­ca to codzien­na monotonia. Ostatnio bardzo polubiłam serwetki z ornamentami. Postanowiłam wykorzystać jedną z nich do ozdobienia tego etui. Myślę , że oprócz okularów można w nim z powodzeniem przechowywać np, pióra lub długopisy.


Gorąco zachęcam do zakupu. Pokrowiec na okulary jest niezwykle ważny. Pozwala chronić ten delikatny przedmiot podczas gdy jest on przechowywany w plecaku lub torebce.


Dobry pokrowiec zabezpiecza szkła oprawki przed zniszczeniem. Nie pozwala, by coś im się stało i by uległy uszkodzeniu. Mozliwość zrobienia na zamówienie w innych motywach.


Idealne jako prezent. Przy zakupie dwóch sztuk z pozostałych moich aukcji placisz raz za wysylke. Link aktywacyjny jest ważny przez okres godzin od otrzymania wiadomości e-mail.


Witam, Dziś wieczorem mam do zaprezentowania najnowsze etui na okulary.

Co prawda ostatnio znów przerzuciłam się na soczewki, ale jedna. Bez szaleństw, tylko naklejone motywy, domalowamia, kropki i lakier. Kwiaty z pięknego papieru ryżowego, który dostałam w ramach prezentu mikołajkowego od przesympatycznej Czarodziejki z forum decoupage (Dziękuję, Wiolu :)). Nasze skórzane etui do okularów nie tylko chroni oprawki, ale też jest ekskluzywnym dodatkiem.


Dzięki wbudowanemu usztywnieniu, model pozwala wygodnie i bezpiecznie przenosić okulary, a wykończenie. W naszym sklepie pojawiła się nowość - sztywne etui na okulary, idealne do ozdobienia wybraną techniką. O tym, jak wiele możliwości daje ten niewielki przedmiot, przekonaliśmy się na niedawnym szkoleniu Mix-media z Pentacolorem - fotorelację znajdziecie tutaj, natomiast samo etui tutaj.


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m. Stare popękały, a i znudziły się troszkę, więc mam nowe. Do pierwszego wykorzystałam cudną serwetkę z motywem pawia, a do drugiego polne kwiaty w niebieskościach - tu dodałam trochę kropek i kleksów, bo zbyt czyste mi się wydało. Odkąd noszę okulary ozdabianie etui sprawia mi wielką frajdę.


Kolorowe etui na okulary. Każda z nas ma w domu mnóstwo lakierów do paznokci, na pewno wiele z nich się marnuje. Warto je wykorzystać do kreatywnych projektów, gdyż lakiery są bardzo trwałe na różnego rodzaju przedmiotach. Prezentujemy pomysł, jak ozdobić etui na okulary za pomocą lakierów do paznokci. Typowe decoupage czyli klej,motyw z serwetki i kilka warstw lakieru.


Widoczne rysy na twarzy aniołka to zamierzony efekt po prostu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty