czwartek, 7 lipca 2016

Jakie dania na impreze

Na uwadze trzeba mieć jednak również przepisy uwzględniające dania na imprezę, które można podać na ciepło. Jeśli więc nadal nie jesteście pewni, jakie przekąski serwować albo co najlepiej przyrządzić na imprezę do jedzenia na ciepło, to w każdej z tych sytuacji pomoże wam Kuchnia Lidla. Wszystkie prawa zastrzeżone Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody kwestiasmaku.


Dlatego przekąski na imprezę domową są lepszym rozwiązaniem niż rozbudowane i skomplikowane dania na ciepło. Przystawki na imprezę domową to także szybkie jedzenie – zarówno do przygotowania, jak i konsumowania. Tobie pozwolą zaoszczędzić czas spędzony w kuchni, a gościom umożliwią długiem wciągające i nieprzerwane rozmowy.

Pomysły na przekąski, dania, sałatki i przystawki na przyjęcie :)) Często gdy organizujemy domową imprezę, rodzinne przyjęcie lub planujemy spotkanie z przyjaciółmi, zastanawiamy się co podać do jedzenia aby pozytywnie zaskoczyć gości. Dlatego właśnie, w moim dzisiejszym wpisie, zebrałam wielokrotnie przeze mnie przetestowane, podczas różnych okazji. Tanie dania na imprezę: słodkości Ciasto francuskie po raz kolejny. Na słodko uwielbiam je w wersji „kieszonek” z farszem – najprościej jest zawinąć pół śliwki w ciasto francuskie (niewielki kwadrat, ok. 4x4cm) i upiec.


Około złote za ciasto francuskie, do tego kilka śliwek za ok. Muffinki to szybkie ciasto, które świetnie sprawdza się w roli przekąski na imprezę w domu. Wyglądają efektownie, a przy tym smakują wyśmienicie.


Można zrobić kilka rodzajów muffinek, na słodko i słono, u mnie ze względu na dzieci pojawiły się muffinki czekoladowe. Przepis na muffinki znajdziecie tutaj.

W tym poście zebrałam propozycje na dania gorące jakie możecie przygotować na domówkę sylwestrową. Przede wszystkim kierowałam się tym, aby takie danie smakowało każdemu, było łatwe do przygotowania, Zobacz więcej. PustyKociołek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Pusty kociołek. Zasady wyboru menu na impreze to dobrane jedzenie na imprezę tak, aby dania na imprezę pasowały nam i gościom.


Wybierz menu na imprezę i dostosuj do okazji. Tematy z serii „…co ugotować…” jakie menu na imprezę pojawiają się na wielu forach internetowych. Propozycji też jest wiele, a ja do tematu podchodzę troszkę inaczej. Gorąco polecam moje łatwe przekąski na imprezę, wśród których największą popularnością cieszą się przekąski z ciasta francuskiego oraz przekąski z tortilli, a szczególnie roladki z tortilli.


Wszystkie poniższe dania są u nas wielkimi HIT-ami, bo wyśmienicie smakują, a zarazem są to bardzo szybkie przekąski na imprezę. Ah, no chyba że tak, Pan wybaczy że tak zawracam z tym głowę ale, jestem w temacie weganizmu od niedawna i jeśli chodzi o różne nazwy lub określenia pewnych rzeczy w tym temacie lub w temacie diety są mi po prostu nie znane lub mało znane, a jak na razie jest Pan jedyną osobą która mi na ten temat odpowiada, nie licząc jednego pana na który powiedział a raczej napisał. Wielu z nas na pewno lubi karmić swoich bliskich i przyjaciół. A skoro tak, to na pewno macie przepisy na pyszne imprezowe dania!


O jakie dania chodzi? Niezależnie od tego czy impreza stojąca czy siedząca, przy stole czy ze szwedzkim poczęstunkiem :) Zapraszam do dodawania przepisów na koktajle, przystawki, sałatki itd. To jest hit nad hitami!


Niby rzecz banalna, ale zawsze, ale to zawsze znikają w pierwszej kolejności. Jak często szukacie inspiracji na menu na imprezę? Zdaje mi się, że bardzo często, patrząc na to, że chętnie zaglądacie do mnie po przepisy na sałatki czy szybkie przekąski.

Zebrałam dla Was w jednym wpisie najsmakowitsze propozycje z bloga, które z powodzeniem sprawdzą się podczas wizyty gości #128578; Podzieliłam przepisy na kilka kategorii: przekąski, na ciepło, na słodko. Oczywiście nie całe menu na urodziny musi spełniać te wymogi, ale dobrze zastosować je przynajmniej do części potraw. Każda z nas do “tej samej sałatki” preferuje inną proporcję składników, a także modyfikuje receptury, dodając czy odejmując składniki.


Cześć, jestem Maja. Witam Was na moim blogu z przepisami na różne przekąski, dania obiadowe i desery. Wam miłego korzystania ze strony oraz najsmaczniejszych dań zrobionych przez Was samych.


Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza, szczególnie jeśli któryś przepis przypadł Wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty