czwartek, 28 lipca 2016

Pralka candy nie pobiera wody

Candy nie pobiera wody bład E02. Dlatego napełnianie trwa długo i wyrzuca błą bo w danym czasie poziom wody nie osiągnął danego poziomu. Najlepiej podmienić elektrozawór i zobaczyć czy coś si zmieni. Niestety zdarza się, że ten sprzęt przestaje prawidłowo działać. Często pojawiający się problem polega na tym, że pralka nie pobiera wody.


Jeśli zauważymy, że proszek i płyn został w szufladzie, oznacza to, iż pralka nie pobiera wody. W takiej sytuacji najpierw należy sprawdzić ułożenie węża oraz czy zawór od wody jest odkręcony. Gdy mamy to pod kontrolą, a pralka nadal nie działa, powstaje większy problem. Sprawdź także inne porady i informacje na temat pralek.


Witam, Dzięki za podpowiedzi do wszystkich się zastosowałem, jeśli chodzi o elektrozawór poboru wody to pralka pobiera wodę do płukania choć w bardzo niewielkiej ilości tak jakby ją uzupełniała więc on jest pewnie sprawny. Kubek hydrostatu dla pewności jeszcze raz zdemontowałem i dokładnie wypłukałem jak również przewody gumowe. Tak się zastanawiam czy mój problem nie.


Dlaczego pralka nie pobiera wody? Inną przyczyną może być niedomknięcie drzwiczek pralki spowodowane uszkodzeniem mechanicznym lub naszym zaniedbaniem. Pralka nie pobiera wody nie wiruje.


Zwykle w nowoczesnych pralkach urządzenie nie uruchamia. Co robić, kiedy pralka nie pobiera wody? Mamy nadzieję, że już wiecie, jak uporać się z nadmiarem wody.


Ale jak poradzić sobie, jeśli pralka jej w ogóle nie pobiera? Przyczyna może być banalnie prosta. Woda doprowadzana jest do pralki przewodem łączącym zwykły hydrauliczny zawór z elektrozaworem pralki.


Niektórzy użytkownicy po każdym praniu go zakręcają, dlatego możliwe, że przy odkręcaniu nie został prawidłowo otwarty. Zatkany wąż dopływowy pralki. Kiedy pralka wolno pobiera wodę, to możliwe, że zaistniał problem z wężem dopływowym.


Pralki mogą być wyposażone w jego wersję podstawową lub z zaworem aquastop. Proszę o pomoc zepsuła się pralka jak wyżej, początkowo nie wylewała wody a po tygodniu nie używania nawet jej nie pobiera. Po włączeniu niby wszystko działa - pierze na sucho. Masz stertę ciuchów do wyprania, a Twoja pralka nie pobiera wody? To jesteś w dobrym miejscu!


W moim poradniku znajdziesz sporo cennych rad na ten temat. Sytuacja, w której pralka nie chcę pobrać wody do prania, nie jest niczym przyjemnym. Zupełnie nie znam sie na tym , pierwszy raz popsula mi sie pralka. Jak to zwykle bywa. Mam ja od pieciu lat (moja pierwsza pralka).


Jeżeli pralka nadal nie odwirowuje, sprawcą może okazać się pompa wody. Zablokowana pompa oraz zanieczyszczony filtr, bardzo często odpowiadają za to, że urządzenie nie wypompowuje wody. Co zrobić, gdy pralka nie wypompowuje wody? Nie mam kasy na naprawe. Najczęstszymi z nich jest np.


Wyczytałem już co może być przyczyną błędu e03. W tym przypadku jest jeszcze jeden symptom - pralka nie pobiera wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty