poniedziałek, 25 lipca 2016

Pierogi z mięsem jakie mięso

Jakie mięso do pierogów. Mięso wołowe do pierogów. Babcia nauczyła mnie, że mięso z rosołu najlepiej jest wykorzystać właśnie do pierogów, pyz, krokietów i naleśników z mięsem.


Do zmielonego mięsa dodawałam zawsze podsmażoną. Do tej pory korzystałam ze sprawdzonego przepisu na ciasto, właśnie z dodatkiem jajka, który nigdy mnie nie zawiódł.

Co więcej pierogi z takiego ciasta lepiła zawsze moja mama, moja babcia… i były idealne – delikatne, miękkie i elastyczne. Tym razem przygotowując pierogi z mięsem, skorzystałam z przepisu na ciasto bez jajka. W moim domu rodzinnym pierogi z mięsem były bardzo popularne.


Babcia robiła najlepsze pierogi z mięsem, tu muszę nadmienić zresztą, że moja mam również robiła świetne! Czasami też kupowaliśmy pierogi z mięsem w zaprzyjaźnionym sklepie z garmażerką, takim, po jakich dzisiaj już nawet nie ma śladu. Pierogi z mięsem to przepyszna potrawa, która nawiązuje do tradycji polskiej kuchni.


Bardzo często pozwala na powroty do wspomnień czy dawnych lat, w których to babcia czy mama lepiły je najlepiej. W pierogach z mięsem najważniejszym etapem jest wypracowanie cienkiego ciasta oraz odpowiednia ilość nadzienia mięsnego.

Dzięki temu, uzyskamy idealny smak, delikatność i miękkość. Przepis na pierogi z mięsem. Pyszne pierogi z mięsem. Cienkie ciasto pierogowe z dużą ilością nadzienia mięsnego w środku. Do ich przygotowania wykorzystuję mięso wołowe z rosołu wołowego.


Często jak mi zostają jakieś składniki to komponuje z nich farsz i tworzę. Po Prostu Pycha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga poprostupycha. Pieczone pierogi z mięsem mielonym,. Z niedzielnego obiadu u teściowej wyniosłam mięso z rosołu, mając w głowie pomysł na jego wykorzystanie. Ciasto na pierogi miałam zamrożone, więc wybór dania na następny dzień był przesądzony.


Muszą być pierogi, pierogi z mięsem! Mój syn bardzo lubi pierogi z mięsem. Zanim zabierzemy się do zrobienia pierogów, warto wybrać odpowiednie mięso do farszu. Propozycji jest wiele. Najłatwiejszą opcją jest sięgniecie po mięso z rosołu lub bulionu, na którym ugotowaliśmy zupę.


Będzie ono przesiąknięte. Fajnie, jeśli mięso na pierogi jest mieszane.

PS Mój ebook z przepisami już jest! Przejdź do sklepu, aby pobrać darmowy. Pierogi z surowym mięsem były przez długi czas jedynymi mięsnymi pierogami, jakie znałam. Choć dla mnie to zawsze były po prostu pierogi. Farsz na pierogi z mięsem.


Kluczowym składnikiem jest oczywiście mięso, ale farsz to nie tylko mięso, a także pozostałe składniki. Podstawowy farsz można przygotować z mięsa, cebuli i przypraw. Przygotowane w stylu gruzińskim podkreślą charakter każdego posiłku. Gruzini pierogi z mięsem zjadają rękoma w określony sposób: łapią pierożka za czubek, nagryzają, wypijają rosół oraz jedzą to, co zostało. Co jakiś czas dopada mnie problem tzw mięsa z rosołu, zwłaszcza gdy poza kurzyną do zupy trafił jakiś niezły kawał wołowiny.


Ważne aby dodać dużo usmażonej cebuli i trochę warzyw z rosołu, co sprawi, że farsz nie będzie suchy. Takie pierogi to naprawdę dobry pomysł na przerobienie gotowanego mięcha. Pewnie wielu z Was zastanawia się, po co tak podstawowy i oczywisty dla wielu przepis publikować na blogu. Wiem jednak, że stronę czytają także osoby, które przygodę z gotowaniem dopiero zaczynają, tak więc i dania „z kanonu kuchni polskiej” od czasu do czasu pojawiać muszą się na blogu!


Wałkuję po kawałku i wykrawam kółka, nakładam farsz i zlepiam pierogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty