środa, 14 sierpnia 2019

Serwetki w serduszka

Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Obrusy, serwetki, podkładki. Papierowe serwetki w serduszka są nie tylko niezwykle uniwersalne, funkcjonalne, ale też po prostu zwyczajnie piękne.


Jeśli chcemy podkreślić nasze uczucia wobec gości przy stole, rodziny, czy ukochanej osoby, to te serwetki sprawdzą się do tego idealnie. Zwłaszcza podczas romantycznej kolacji serwetki będą niczym wisienka na torcie. Przedstawiam kolejną serwetę zrobioną tradycyjnie białym kordonkiem.

Najładniej prezentuje się na. Serweta ma średnicę ok. Tego typu uszkodzenia powstają w momencie, gdy bezpośrednio na blat postawimy kubek z gorącym napojem. Mam na imię Dorota, moją życiową pasją jest od zawsze szydełkowanie. Pracuję zawodowo, ale w wolnych chwilach całkowicie poświęcam się szydełkowaniu.


Zapraszam do obejrzenia mojej galerii, a zainteresowanych moimi wyrobami zachęcam do kontaktu. Mam przyjemność zaprezentować serwetkę, którą w ostatnim czasie wydziergałam. Kurki szydełkowe i małe serwetki.


Robótki, robóteczki i są już pierwsze wielkanocne kureczki.

Możecie być pewni, że bez wątpienia oczaruje waszą drugą połówkę, która doceni trud. Nawet malutką serwetkę możecie złożyć w kształt serduszka. To dekoracyjne złożenie spodoba się zarówno małej dziewczynce, jeśli tak przyozdobicie stół na jej przyjęcie, jak i mamie czy tacie (np. na Dzień Mamy, Dzień Taty). Ilość produktów i ofert w tej kategorii pozwala wybrać najlepszy produkt. Wejdź, sprawdzaj parametry i oferty i znajdź swój produkt.


Serduszko postało poprzez zupełne pomieszani schematu, który jest dostępny na tej stronie - pięknych schematów i wzorów na serduszka - KLIK Oprócz tego, jak jesteśmy już w temacie serwetek i innych ozdób na szydełku - to zapraszam na jeszcze jedną porcję sprawdzonych wzorów na serwetkę i narzutę na łóżko. Za kilka dni walentynki. SERWETKA PACZKA - SERDUSZKA.


Osobiście nie świętuję tego dnia. Dla mnie jest to dzień jak każdy inny, kiedy można okazywać sobie miłość i podarować coś miłego. Ale skoro walentynkowy nastrój panuje prawie wszędzie, chciałam się z wami podzielić wzorami na szydełkowe serduszka. Starałam się opisać wszystko tak, aby nawet osoba, któraCzytaj więcej.


Każda część serwetki jest taka sama. Wysokiej jakości serwetki papierowe firmy PP z motywem złotego serduszka, na wzorzystym, wytłaczonym tle w kolorze perłowym. W ostrej (szpiczastej) części serwetki narysować część dolną serduszka.


Natomiast w drugiej, górnej części serwetki – górną część serca (zaokrągloną). Po zrobieniu nacięć serduszek rozłożyć serwetkę i sprawdzić, czy wygląda tak romantycznie, jak powinna. Zastosowanie: serwetki możesz ułożyć przy nakryciu dla każdego z gości, świetnie sprawdzą się również w słodkim bufecie.

Razem produkty: (brutto) Dostawa: (brutto) Do ustalenia. Jest produkt w Twoim koszyku. Razem (brutto) Kontynuuj zakupy Przejdź do realizacji zamówienia. Ines, Aleksandro jak pisałam w większości robiłam bez schematu, dopasowując robótkę do serduszka.


Mogę Wam wysłać kilka wzorów, ale będziecie je musiały same przetworzyć. Oj Krzysiu, myślałam, że szydełkowe motywy nie są w Twoim guście;))) Maju zgapiaj, efekt na pewno będzie wspaniały, buziaki:) Cleo vielen dank !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty